SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 July 2008

Bgn pg td aku rasa seksa sgt ndk bukak mata. Semalaman aku xleh tido coz beby aku demam.. Baru jer ndk lelap, beby nangis & merengek jer.. Dah 2 hr beby aku demam.. Rasa x smp ht plak ndk tggal td, tp aku xde pilihan... Aku x smp sebln lg kije kt sini, rasa serba salah plak ndk apply cuti. Masa tgh drive dtg kije td, mak aku call tnya psal Airel cucu dialah... Mak aku risaula tkut dmam truk, bila aku ckp jer aku on the way p kije, b'bakul2 mak aku b'leter coz tggal anak yg dmam kt nursery.. Ndk x ndk aku tadah jelah telinga dgr mak aku b'leter.. Org tua mmg cmtu, cuculah segala2nya..... Apa ndk buat, anak2 aku yg 3 org tulah permata hati diaorg.......... Aku dah mntk tlg Ayu & Amy (taska ezati) inform aku cepat2 klu dmam anak aku truk... Insyaallah xde ape2....