SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

04 November 2008

alkisahnyer.....

semlm aku coti coz p htr mak & ayah mertua aku kt airport.. Alhamdulillah, akhirnye dpt jgk mertua aku p mekah tunaikn haji thn nie.. tapi sygnyer aku x smpat ndk snap gambo pun.. hu3.. abis camno? anak aku airel, asyik meragam jer.. kt airport smlm punyalah ramai org... patutla airel nangis, dgn panas & rimasnyer x pyh ckpla... bkn airel jer yg panas, aku pun nsib baik x pgsan jer.... org ramai sgt smp xde udara ndk b'nafas pun...

last2 aku duk kt luar jap, hasben aku plak sbuk ndk uruskn mertua aku tuh... ape pun, masa mak & ayah mertua aku dah ndk masuk balai b'lepas tu, barulah aku b'sesak2 masuk ndk ucapkan slmt jalan.. masa tulah, kita org sume x dpt tahan air mata ni... apa lg, aku ngn adik2 ipar aku sume sok sek sok sek smbil b'pelukan dgn mak mertua aku tuh.. sdih sgt mase tu... hu3 sedey sgt.. mak mertua aku plak x lepas2 duk cium cucunyer yg ber3 tuh... tp tulah, syg plak x smpat ndk snap gambo, klu x bley la tgk muka buruk aku mase nangis.. he3

P/S : MAK & AYAH a.k.a TOK & TOK'KI... kami sume doakan semoga dapat haji mabrur, pegi & pulang dgn selamat... AMIN...........

2 comments:

Niza Lisa said...

InsyaAllah semuanya akan selamat..
pergi dan pulang kembali ke pangkuan fmly...
mak&bapak sy pun nk pi dis very sunday...huhuhu

annaleeya said...

Insyaallah, sume akan selamat... Moga mak bapak nisa pun slmat pegi & pulang.... sdey tau mase htr diaorg nanti..hu3