SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

10 November 2008

Norman Hakim Lagi.......


aku mmg x pueh ati tul ngan norman hakim & memey tu... benci tul... smlm kt METRO AHAD byk citer psal dia org nih... bkn tu aje, kt melodi, kt galaksi (tv9), WHI (tv3) sume citer psal dia org nih... klu ikutkn kt kdai kopi, kdai mamak sume duk citer psal nih.. hot sgguh...

ok... aku ndk citer ape yg aku baca kt metro ahad semlm... memey tu sbenornyer dah 8 bln duk "berumahtangga" kt ofis norman hakim tu... (emmm.. 8 bln tu kira dr start abby peknen la erkk..) katanyer belum dpt umah sewa... WOIIII !!! mgkuk ayun btoila... klu ndk tipu org pun, carila alasan yg logik sikit.. aku pun pnah kije kt kolumpo tu, senang jer dpt umah sewa.. mula2 tu aku tumpang umah kwn, 2 mggu pastu aku dah dpt umah sewa pun.. (tu pun umah flat jer.. yelah, kite ikut kemampuan kite la kn?) bkn ssah sgt, ndk dgn x ndk jer...

WOIIII MEMEY !!!!! (ker momok?) ngko ndk cari umah cmner lg? baru b'lakon 2-3 drama xkn ndk cari condo mewah @ banglo kot? lg pun bkn ker ngko ni anak sedare darling & anne ngasri tu? so, ape salahnyer klu tumpang umah mak sedare dlu... ni sggup duk kt ofis norman hakim.. klu akula ngn status anak dara cmtu, malu ndk tumpang org lama2... lgpun pkirla... norman hakim tu ada anak bini... lame bebenor ndk cari umah sewa..

yg NORMAN HAKIM plak... senang2 jer bg si momok (opsss... memey) tu tumpang kt ofis ngko nape??? x pkir ker ape prasaan abby? klu momok (opss.. silap lg, memey la..) tu dah umur 60 thn ker xpe la gak... ni anak dare 20 thn tuuu..... mcm2 org blh pkir tau.... Nauzubillah!!!!

2 comments:

Niza Lisa said...

norman hakim tuuu...
tnya la sesape yg SMART 1993, time tu NORMAn HAkim lower6...sy time tu form1 baru...

annaleeya said...

perabihkn boraih jer tnya psal norman hakim tu... mmg bnci tul la...