SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

22 April 2009

Airel @ 1 Tahun

Airel ni kan, bila dah umo 1 thn ni, tersangat2 lah aktifnyer.. rajin tlg ummi menyepahkan umah, menyepahkan mainan bagai.. penat ummi nih jgn ckpla.. blik keje, mane nak kemas umah lg, ndk msk lg... sib baik abah rajin tlg ummi kt dapur, klu tidak... mmg mulut ummi potpet2 jer la... (sori bang... tp abg dah sdia mklum kan pangai istri abg ni kan?? he3...)
tp kekadang tu xleh tahan nengok gelagat Airel neh.. mcm2 dah blh buat skrg.. yg latest ni, suke sgt wat mulut moncong gitu, mcm mulut itik tu.. & suker sgt wat flying kiss kt sape2 la yg main ngn dier.. Lg satu, suke sgt senyum.... tp bila sape2 ndk dukung, haram.... makin kuat Airel ni peluk ummi, xndk org lain dukung.. aduihh pnat ummi la...
skang nih Airel dah cuba2 berdiri sdiri.. kdg2 tuh, bedebuk jatuh... tp tetap senyum jer... x nangis pon.. wah!!! bagus anak ummi, cuba lg yer sayang... lama2 Airel pandaila...


Haaa... tengok nih.. Airel cuba bangun sendiri tau...


Isshh.... cam nak jatuh jer...


Tadaaa...... Airel dah berjaya... Posing baik punyer.. Kih3..



2 comments:

Ada Ayrissa said...

alahaiii..cutenya anak teruna nih...
sedapnya nama "Airel"
nnt kalo dpt anak bb boy leh nak isi nama tu jugak??
hihihi...

p/s ; jd followers kiter gak ek ..tq

zue @ annaleeya said...

Airel cute ker? TQ2.. Iris pon ape kurangnyer.. tomei sgt..
alahai ada nie.. snang cter, ada amik jer airel ni wat calon menantu.. bleh gitu? he3...

p/s : akak dah jd followers ada dah..