SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

14 May 2009

Dinner @ Swiss Garden


Ekceli, dinner ni time ari cuti wesak hr tuh.. mlm ahad, 9 mei... mlas tul aku nak apdet.. kmalasan aku bulih kire tahap gaban, otomen bagaila... nak cter psal dinner ni, aku adalah penat dan penat gile... nntila.. klu krajinan aku dtg, aku akan stori mori k...
korang ndk tau??? aku smp umah mlm tu kat kul 1 pg tau... bkn 1 tgh k... mase tu org sume dah lena tido.. dahla drive sensorg... kecut gak aku... klu sape duk kuantan ni taulah swiss garden jauh gilosss... umah aku plak kt Tmn Impian... Nunnnn... kat Jln Sg Lembing ok... jauh giloss dr swiss garden... klu drive siang2 xpe la, ckit pon aku x heran... ni kul 1 pg... gilo2... mulala aku duk pkir bkn2... manela tau, duk drive tibe2 ade plak org duk kat seat blakang.... woiiii... seram uihhh... Jgn Pandang Belakang!!! He3...
Oklah ye... aku dah nak blik k.. mcm aku ckp td, klu aku rajin, nnti aku stori mori psal dinner k... mase siang hr sbtu tu, siap ade treasure hunt lg... aku chow dlu... bubbaiiii....
p/s : tlg abaikn klu tgk baju aku x grand mcm org lain k... aku adalah aku, xleh jd org lain... aku adalah simple & sempoi ok.. lg satu, jgn heran tgk aku mkin bambam skang... mkn lalu je wehhh... (korang carilah aku yg mane satu ehhh..)

2 comments:

Ena said...

lahaiii camne leh tak pasan ni..
dok kuantan jek upanye...
leh la kiter jmp nnt ek ihikss

zue @ annaleeya said...

tuh la psai... nnti arr, ade mase kite jmpa erk...