SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

28 May 2009

Gaji oh gaji....

bile la aku dpt gaji neh... mtk2 la esok dapat... mmg dah pokai gile2 dah ni... dahla hr ahad ni ndk gi kduri kawen kwn aku... adiah pon lom bli lg... waaaaaaaaa.... xkan aku ndk gi mkn sajork, gilo apo??? kwn lame plak tu... dah 5-6 thn x jmpe.... nak gak bli adiah spesel ckit... dlu mase aku kawen, dia sggup dtg umah aku dr key el tue.. adiah pon spesel la jgk dia bg.... malu la plak ndk bg adiah sempoi2 jer... klu x dpt gak gaji bsok, kenela pjuk2, belai2 ckit en. asben aku... he3... (alamak... t'lebey sudah..) bulihla bang ehh... ndk bli adiah la... ngehngehngeh...
adoila.... korang best la keje gomen, awal2 dah dpt gaji... tp aku??? oh tidak.... bila la aku dpt keje dgn gomen... xpela, dah rzeki aku keje dgn swasta, ndk wat camno.... yg pnting, rzeki halal.. b'syukurla dgn ape yg ader... (cehhh... ayat ndk sdapkan dr sdiri)..
p/s : slmat pengantin baru buat kwn aku, Zuraini.......
semoga bhgia hgga ujung nyawa...

9 comments:

Gieyana said...

kesian kat ko kan...harap2 gaji ko masuk ar besok..kita pon x masuk gaji lg..tp x la pokai lg..heheheh

Zue AnnaLeeya said...

bln ni pokai la sbb t'lebey bajet la... ape ndk buat... kete kcik aku tu wat hal... tu yg bajet lebey tuh.. huhuhuhu.......

Suziey Ahmad said...

eh sama la..nk sgt keje gomen pastu dpt quarters umah teres kt putrajaya..huh..angn2 jek..ekek:D

Zue AnnaLeeya said...

angan2 jer la kan?? umur pon dah bape dah... huhuhu...

Unknown said...

zue meh sini meh..ena banjer meh ihiks...

Zue AnnaLeeya said...

btoi ker nak banjer?? jgn tipu tau... ok, bgtau jer ktner, zue pegi sane... bulih?? he3...

Ada Dalina said...

kak zue,
dpt awl, cptla abiss..huhu

Zue AnnaLeeya said...

ada,

k.zue ni, dpt lmbt pon cpat abis gak.. huhu....

yanmaneee said...

cheap jordans
off white nike
lebron 11
longchamp
yeezy shoes
harden shoes
yeezy shoes
nike x off white
curry 4 shoes
air max 270