SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

30 June 2009

esok aku coti........

lame tak hapdet.. takde mende yg nak di hapdetkan.. apepon, esok aku coti.. ada pkara yg perlu dibereskan... ala.... psal p'tukaran sekolah anak aku...

p/s : adoiiii.... 2-3 ari ni, gigi aku sakit sgt.. menusuk2... slagi aku blh tahan, jgn hrapla aku nak gi jumpe doktor gigi... penakut yg amattt...

7 comments:

Ena Qaisya said...

wakakakka
ko pnakut gak ek zue.. sama la ngn aku smp dh truk sgt n takleh di tlg, baru menyerah diri uhuks...

zue @ annaleeya said...

ena..
slagi aku bley tahan, sori ar nak gi serah diri..

neezareef said...

zue tq vote for afiq ya...

jap dah nk coti lg

zue @ annaleeya said...

ok... tp kene blanjer ar.. ekekek...

Ada Ayrissa said...

alaaa..
hapdet la apa2 pong...

ummuabdullahsyaakir said...

Salam dh lma tak snggh blog ni,tuan nya cuti yea
Hehe takut nak pegi jumpa Doktr,ke?Nnt makin skit..

Dee said...

pglah cabut..cam dee..dh ilang sengsara...