SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 March 2010

Halluuu....

Halluuu seme.........

semlm aku sunyi sepi jerk kan????
nak tau nape????
huhuhu....... semlm aku MC tau... sakit perut dan cirit birit....
seksa tau tak????? bape kali ntah masuk bilik kecik tuh....
smp kaki pon lenguh2...

sahkan nak ngadap pc....
nak on pc pon aku tak larat tau.....
aku pon tak tau nape....
nak kata salah mkn..... En Alias dan anak2 ok jerk....

mase ari ahad lg perut aku rase lain mcm jer....
mlm tuh lg la teruk.... memulas mulas....
smpai bdn pon rase penat sgt....
nak bwk kete pon tak boleh....
klu org Trg ckp "kenaleng".....
"kenaleng" tuh lebih krg mcm lutut kita rase cam tak balance jer....
ketar2 semacam..........
haaaa...... camtulah lebih krg....

aku tak reti la nak explain....
tp klu org Trg mesti tau lah....
klu ade member dr trg, korang tanya k....

Alhamdulillah.... hr nih aku dah ok....
klu sempat, aku gi jln2 umah korang ehhh.....

oklah korang.... chioww dulu.... tataaaaa.....

p/s : sebelas thn yg lepas iaitu 16 mac 1999.... tarikh keramat nih la aku jd tunangan En Alias.... sekejap jer mase berlalu kan..... skang dah jd ummi pd 3 org anak yg semakin membesar... Alhamdulillah...

23 comments:

zh-ena said...

ena pun semalam kena cirit birit tapi kena sama ngan suami la sbb mkn di kenduri

aduh sakit betul la

Ena said...

alahai ciannyer..
paham2.. memg seksa lah kan!

mrmm..sy paham la kenaleng tu apa.. ala2 parkinson gitw.. tp sy jd camtu klu lapar sesangat!!..hu3x..

mamalieyna said...

orang kedah, daerah sik tau gk perkataan tu..'kenaleng' lutut..hehe..lama tak guna! ^_^

ni dh ok ke?..sian tul akak!

Siti said...

kesiannya....
ha..siti pun kalau terlalu lapas akan jadi cam kena parkinson gitu...

LYaFRINA said...

Hehehehe.. sabo j la kalo dh tkena virus tu....
Kenalenggggg!!!! heheheheh

**ZUE.. sungguh x sangka erk...
Tarikh 16 Mac pon tarikh keramat lya...
16.3.2008 lya mjadi tunangan Fain..
kita ni cam sehati bdansa plok(**sehati sejiwa)...

LYaFRINA said...

heheheheheh..
sbenornya kan.. kita ni dh bjanji sejak azali lg kan...
Zue.. upload pic tunang..
nok tgk gok!!
Congrat yer. utk ulangtahun ptunangan yang ke-11... woowwww... cpt j masa blalu..
time tu lya bru Form 2... hehehehe

mamaaerish : said...

gitu eh?... cam takut jer... namernyerpn menakutkan... nauzubillah... hu3

mamamiera said...

haa ni mesti mkn lauk daging kat kenduri umah owang kawin... tulah pasai sakit perotkannn.. xpe dah baik dah kan..

skejap masa berlalu ye kak..
dulu2 masih pkwe makwe.. pastu tunang2an.. pastu somi isti, pastu jd mak ayah pulak.. skrg... budak2 pon dah besau pjg.. dah senang dah akk nak jaga kan..

Dee said...

sib baik dh sihat ye..take care..

[-suziey-] said...

waaaa lama dh 11 thun tu:D

Ain said...

memang seksa kalau kena kes cirit birit nie...

kalau tambah ngan muntah jawabnya lesu tak bermaya kita...

zue @ annaleeya said...

zh-ena,
ena pon cirit birit gak??? seksa kan... akak nih x gi kenduri pon... xtaula salah mkn ktner...

zue @ annaleeya said...

ena,
betoi tuh... ala parkinson.. td akak nih lupe nak nyebut eh... hehehe...

zue @ annaleeya said...

mamalieyna,
oooo.... eina tau gak la kenaleng tuh yer???? ingat org ganu jerk...
skang dah ok dah...

zue @ annaleeya said...

siti,
haaaaa..... lebey krg camtulah.... klu lapar kita akan rase camtuh... tapi klu kenaleng nih skali dgn cirit birit yg x tahan tuhhh....

zue @ annaleeya said...

lya,
tau xpe... klu kene virus kenalengggg nih mmg lemahla satu bdn...

owhhh... kita sehati berdansa erk... cuma thn jer lain... dah tua haku nih... hehehe....

ulangtahun pertunangan ke 11 erkkk.. TQ lya... x sgka skjap jer... rase mcm semlm jer baru sarung cincin tunang... hahaha...

zue @ annaleeya said...

mamaaerish,
takut erk??? haaaa... itulah pasal... klu kena mmg bdn penat jer...

zue @ annaleeya said...

mamamiera,
akak x gi kenduri pon... x taula salah mkn ape.. suami dgn anak2 ok jer...

betul tu zai... kejap jer kan?? anak2 akak seme dah besar...

zue @ annaleeya said...

dee,
Alhamdulillah.... dah ok da...

zue @ annaleeya said...

suziey,
yeahhh..... lama suda.... bln september sambut ulangthn perkahwinan la pulop... kejap jer...

zue @ annaleeya said...

ain,
mmg lesu tau.... nak msk kt anak2 pon x larat... sib baik tgh cuti sekolah nih...

Ena Qalinsya said...

wehhh jom kamis ni makan ngan aku...

zue @ annaleeya said...

makan????? kt ner? ko blanjer erk???