SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

02 April 2010

Al-Fatihah

Salam Jumaat semua.....

Di pagi Jumaat nih kita seme dikejutkan dgn berita ttg pemergian Allahyarham Din Beramboi... Tak sangka kan.... baru 3 hr lepas dgr berita beliau kritikal.... Hari ni kita dikejutkan dengan berita kematian Allahyarham.... Allahyarham meninggal dunia di Hospital Selayang (HS), kira-kira jam 12.30 tengah malam tadi selepas menghidap demam denggi berdarah sejak Isnin lalu.

Takziah utk keluarga Allahyarham... Allahyarham Din Beramboi meninggalkan seorg balu dan 3 org anak... Smoga isteri dan anak2 arwah tabah menghadapi semua dugaan ni....
Al-Fatihah.... Smoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan tergolong dgn org2 yg beriman.... Amin...

Tak sangka kan korg..... rasenye baru jer minggu lepas duk dgr celoteh arwah dgn Pak Nil kt ERA..... Hari nih kita dah tak blh dgr suara dia lg.... Hari nih segmen pagi kt Hot FM pon citer ttg kehilangan.... Sedih kan???? Tp itulah fitrah manusia..... MATI ITU PASTI...... Cuma kita tak tau bila dan bagaimana kita akan dijemput olehNya......


andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

aku takut
akan semua dosa-dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu..

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia
yang takut neraka.
namun aku juga
tak pantas di surga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

10 comments:

HasneY said...

Itulah, kematian tu bila-bila dan urusan kematian dan kiamat itu adalah rahsia Allah. KepadaNyalah kita berserah dan berdoa. Moga keluarga Abg Din tabah menhadapi dugaan Yang Maha Esa ini.

mama c'fa said...

ye betul tu saye pun terasa kehilangan die yela dok pagi2 degr cloteh kat radio era segmen sawan cara n drama sebabak. hurmpp pg td bile dgr brita die dah pergi uat slamnye rase mcm x caye je sbb sekejap sgt...al fatihah

zue @ annaleeya said...

Hasney,
betul tuh... semua tuh urusan yg Esa... Smoga kluarga Arwah tabah...

zue @ annaleeya said...

mama c'fa,
rase lain kan??? bese pg2 suke dgr celoteh arwah kt ERA.... smoga roh arwah dicucuri rahmat... Amin...

mamaaerish : said...

alfatihah... mmg mengejutkan.... :(

zue @ annaleeya said...

mamaaerish,
tulah... sgt2 tak sangka kan...

mamalieyna said...

Al-fatihah buat Arwah..

memang pemergian yg mengejutkan..!

yang pasti, itu la, kita taktau bila seseorang akan dijemput olehNya kan..

zue @ annaleeya said...

mamalieyna,
mmg mengejutkan... hari nih kita tgk org tuh sihat jer... esok dah xde...

kita tak tau bila kita akan dijemput olehNya...

Dee said...

al-fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat..amin..

zue @ annaleeya said...

Dee,
begitulah hndaknya... Amin..