SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

13 April 2010

Ben Ashaari : Segmen Baru : Jelajah Blog Ibu


Dah lame sbenarnya nak buat entry nih.... sebelum yg segmen jelajah blog ibu lagi... duk jalan2 umah kengkawan seme dah buat tau... semenyer duk pakat angau dgn En Ben kita sorang nih... aku pon nak tumpang angau jgkla... hehehe...
korang jgnla salah paham plak... bkn angau ape pon... cuma teringin gak En Ben kita nih dtg lawat blog buruk aku nih.... Harap2 En Ben kita sudila yer....

Nak wat entry nih ade syarat2 dia.... syarat yg simple jerk....

APA YANG PERLU ANDA BUAT IALAH ;


1 ) HEADER blog BEN ASHAARI - siap

2) linkkan ke entri ini .. siap jgk.....

3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda.....

Blog nih dinamakan "Cinta Adam & Hawa" kerana aku ibaratkan cinta aku kepada suami dan anak2... pastinya aku akan abadikan setiap detik dan kenangan bersama family tercinta dlm blog nih.... nih kira mcm diari jgkla... bercerita tentang keletah anak2 yg semakin membesar iaitu Anis, Alif dan Airel.... pendek kata ape saje aktiviti seharian sama ada bersama family dan jgk keje2 kt pejabat akan diceritakan di sini..... sesekali tuh akan diselitkan jgk citer tentang tuan blog dan suami, En Alias..... yerla, sekali sekala bg la peluang Abah dan Ummi nak inteprem kan???

Disamping bercerita ttg family, ade jgk info yg dibaca atau dilihat akan diceritakan di sini utk perkongsian bersama.... Mane yg baik & mane yg perlu diikut, kita jdkan pedoman....

4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..
byk gak dpt tau.... tp mula2 tuh dari blog Lyafrina dan Ain....


Okehh.... da siap.... harap2 En Ben sudilah menjenguk pastuh komen ape yg patut erk....
TQ in advance En Ben....

12 comments:

Ain said...

gud luck....

zue @ annaleeya said...

Ain,
TQ ain... tp malu ar.. blog mcm burukss jerk..

LYaFRINA said...

gud luck zue....

yeahhhhh... mommy blogger sedang meletopppp!!!

zue @ annaleeya said...

lya..
TQ lya.. debor nih nok tggu ben dtg... dup dap dup dap... hehehe...

mamalieyna said...

waah sudah sahut cabaran! cayalah kak! hehe..

p/s background baru..lawa..tenang mata memandang! ^_^

zue @ annaleeya said...

mamalieyna,
mestilah... jeles la tgk seme dah buat kan... mesti sahut cabaran tu kan..

lawa eh?? selawa tn belog dia tak??? hehehe..

Siti said...

waaa..ramai dah buat ni yer...siti jer lum lg..nanti lah...hahah..malas la nih

zue @ annaleeya said...

siti,
nih pon buat sbb tgk ramai dah yg buat... siti buatla... mane tau ben bg idea bernas nanti....

~aSHa~ said...

good luck dear..

eh kita kena buat sipnosis blog sendiri ye?

asha pun tak tgk lagi syarat2 nye

zue @ annaleeya said...

asha,
TQ sha.. hrap ben sudilah dtg jenguk.. hehe..

tulah tgk syarat2 mmg cmtuh.. kene citer sket pasal blog kita..

BEN ASHAARI said...

datang .. hehehe ...

zue @ annaleeya said...

Tq ben...