SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

07 April 2010

KaLau AiReL NaK TiDo, CamNiLaH GaYaNYe......

klu Airel nak tido mcm nilah isyaratnye....
tak kira kt mane dan bila....
Airel akan masukkan jari manis dan jari antu kt dlm mulut...
nak nyonyot2 gittew.....
tapi tgn kanan jerk... tgn kiri takmo dia....
mcm tau jerk tgn kiri tuh wat basuh yakyak... kekeke.....

ntah ape rase jari tuh pun aku tak tau...
sedap sgt klu tgk Airel duk nyonyot tuh...
kot2 rase mcm lolipop kot....
perisa ape, tanya Airel..... hehehe....

pastuh lg satu kenela ade kain lampin selai nak wat cium2 gittew...
nak2 yg bau mashem2 tuh lg Airel suker... hehehe...
korg tak paham eh?????
nih haaa..... mcm ni la pesennye.....


*********

******

***

**

*



dalam kete pon jadi gak...
nih jgk isyarat klu Airel nak susu.....
jd Ummi paham2la kene wat susu Airel erk.....
tak lama pastuh, Airel akan tido lena punyer....
tgk..... dah kuyu2 jerk matanya....
sambil berdiri pon bulih...... ekekeke....

hehehe.... mcm2 pangai kan????
anak korg plak cmner isyaratnye klu nak tido????

9 comments:

Siti said...

hahaha..budak2 suka sungguh hisap jari kan..tapi takleh biarkan sgt. nanti sampai ke besar lak..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wekekke
rafiq lak suke garuk2 belakang telinga. kdg2 dia libas2 belakang telinga..wekkeke

then tenyeh2 mata..nak tido la tu//:-)

jom join contest!

zue @ annaleeya said...

siti,
klu kita tarik jari tu pon, tetap jgk nak isap... jgn isap ibu jari kaki sdahlah... tu isyarat nak adik tuh... hehehe...

zue @ annaleeya said...

rose,
rafiq plak garuk2 tinge yer... mcm2 pesen kan???

ok... nanti akak join..

atty's said...

fir dulu masa kecik kalo nak tido..mesti nak pegang/peluk lengan mama dia ke sapa..pun..

zue @ annaleeya said...

atty,
hehehe... mcm2 kan... fir ingat lengan mama dia mcm bantal peluk kot...

~aSHa~ said...

mcm2 peel anak ni kan..

kita dulu mcmanae la kan..sian mak kita...ehehehe

zue @ annaleeya said...

asha,
tuh sib baik isap jari tgn jer... klu isap ibu jari kaki, akak tak brani jwb tuh... kang kuar sorg beby lagi... hehehe...

peel kita dlu, diam jerlah... malu klu anak tau... hehehe..

Awanis Binti Zaini said...

Salamz.. terbaca blog akak...
skali sama daaa fesyen anak kite isap jari..
huhu~