SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

09 April 2010

Saya Wanita Berunsurkan Tanah


selama nih aku tak tau plak aku nih unsur pebende.... jalan2 kt blog adik nih, ada info pasal unsur2 nih... rupe2nyer aku nih unsur tanah.... mmgla mase kecik aku suke main tanah pon... main masak2... hehehe... mcmla korg tak bese....

dari aku duk melalut lebey2... kita check apa ada pada wanita yg berunsurkan tanah okeh.....


~Wanita berunsur Tanah~

Tanah yang subur mampu membuahi tanaman yang hijau dan mekar.
Wanita yang bersifat tanah biasanya mempunyai sifat-sifat seperti:


* Rendah diri di hadapan suaminya serta hormat dan patuh, setia serta rela berkorban demi kasih sayangnya kepada suami.
owhhh..... bertuah En Alias dpt isteri mcm akak nih kan????? wink!!


* Sebahagian sifat tanah, wanita jenis ini tidak cerewet, tidak suka bercakap meninggikan diri, tidak menyombong dan bukan seorang pemarah.
adushhhh..... semestinyela akak cmtu dik non... Tp pemarah tuh ade sket2 kot.... Tu pon klu sape yg cari pasal dgn aku la...


* Tenang dan mengamankan jiwa suami, selalu memberi galakan dan sokongan dan tidak suka membantah atau membangkang.
Haaa.... tgk tuh... betapa bertuahnya En Alias..... ngehngehngeh.....


* Orang yang berperawakan manis dan lemah lembut, pembersih dan sentiasa menjaga kecantikan untuk suami.
owhhh..... so suwit..... akak manis eh???? lemah lembut lagik tuh.... owhh... prasan jap.... lalalala.....


haaaaa..... tu dia.... korang dah tgk wanita unsur tanah kan.... nak tau korang unsur ape????
check kat sini okeh.....

daaa..... tata titi tutu.....

12 comments:

Siti said...

Waaaa...unsur tanah yer..rasanya sama cam siti..mak ckp la..tapi luk gi cek lagi..nak try gak.

zue @ annaleeya said...

siti,
check siti... kot2 unsur angin kus kus ker??? hehehe...

Diamilikku said...

sangat menarik..nak buat jugaklah entry nih..wah tetiba kan...hehehhe..mintak izin cilok yer sis

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wekekekke..
bertuah en alias.,

nnati leh nerai buat..ape la gamaknye sy ni..api kot?? weheheh

zue @ annaleeya said...

diamilikku..
buat su... jgn tak buat.. xpe2.. akak izinkan.. hehehe..

zue @ annaleeya said...

rose..
tau xpe... betapa bertuahnya dpt istri mcm akak nih... hehehe... hanya En Alias jer yg tau pangai bini dia nih.. muaahaa....

try check rose... unsur pebende... bulihla tau pangai kita nih... hehehe...

Uda said...

bertuahnya cik somi dapat isteri unsur tanah ni.. baik..ramah .. bertolak ansur.. aman umahtangga

Nana said...

saya pun tanah juga sama ngan amrul saya ank ke-5 dia ank pertama sama2 unsur tanah

mcm manala klw yg api sama api?harus kena panggil bomba kan hahahaha

~aSHa~ said...

sy jenis angin..mmg berangin sy ni.ehehehehhee

zue @ annaleeya said...

uda,
bertuah ker??? malu ahkak...hehehe..

zue @ annaleeya said...

Nana,
tulah... sib baik same2 tanah kan?? somi akak pon unsur tanah gak...

btoi tuh nana.. klu api sama api mmg konpem kene pggil bomba.. heheh..

zue @ annaleeya said...

asha,
angin ape sha?? angin kus kus eh?? jgn angin kentut dahla.. heheh..