SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

17 April 2010

TCB 1st Giveaway



uisshhhh.... menjoinkan diri lg kali nih..... kali nih anjuran Bonda....
tarikh tutup 18 April 2010... last minute dah ni.. sempat lagik...
nak tau lebih lanjut... klik...

hadiah best... special dari Dubai tuh..... jadi, saya patut terima giveaway dari TCB nih kerana saya nih tak pernah jejak kaki ker ke Dubai nun.. tak dapek pegi, dpt souvenier dari sane pon jadilah.... lgpon rase teruja sgt la kan, nak dpt adiah giveaway dari Dubai nih..... hehehe...

5 comments:

~aSHa~ said...

good luck kak...kalo hadiah terlebih hulur2 la ek..ehehee

Zue AnnaLeeya said...

asha,
klu lbih la erk.... klu tak mtk mahap lor!! he3...

mamaarifakeemaisy said...

waah giveaway di mana2 skrg ni ye..^_^..good luck kak!

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
tulah eina.. sajela try luck kan..

O said...

KAK ZUE,
tiap kali buka blOg akak ni kan, musti saya terngiang2 lagi misya Omar tu..=)

Ok kak, saya da TERJAH..
TQ yer cOz sudi jOin GA saya nih
insya Allah ada rezeki, sampai la prezzie dari Dubai tu..
until that, gOOd luck tO yOu!!
=)