SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

12 July 2010

Akhirnya..... Abis Jugak Piala Dunia..!!

ari nih mesti hot pasal final world cup pg semlm kan???
apepon, tahniah ler kt Spain sbb jadi juara....
aku tak kisah pon sape yg menang.... tak minat bola pon....

tp aku sgt hepy sbb tak payah nak gaduh2 lagi dgn en somi pasal world cup nih...
yerla.... geram sbb en somi sggup bgn kol 2 pagi kerana bola...
klu kejut mtk tlg wat susu anak, haram nak bgn.... huhhhh...!!!
nasibla dah dpt laki hantu bola.... sabo jerla...!!
tapi betul hape....
isteri2 mcm haku yg tak minat bola mesti setuju dgn haku kan???
betul kan??? kan???? kan????

tp takpe kawan2, kita dah selamat...
tak pyh nak dgr jeritan GOLLLLLLL yg mengganggu tido lagi....
tp 4 thn akan dtg, benda sama akan berulang lagi...!! huhuhu!!!!

p/s : tahniah ler pada Spain dan penyokong Spain.... termasukla en somi haku tuh.... kira tak sia2 la sggup bgn kol 2 pagi kan bang???? tp watpe... bkn dpt hape pon... dah hantu bola, cmtulah... huhhhh...!!

2 comments:

LiNda said...

kalau macam tuh, pastikan 4 tahun akan dtg awak beranak kecik . so, bila dia bangun tgk bola boleh tolong buatkan susu .. mueehahaha

zue @ annaleeya said...

linda,
beranak kecik???? oh no no no no...!!! ingat dah nak tutup kilang... hahaha!!!