SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

02 July 2010

MaCaM - MaCaM...!!

macam-macam tuh tuju kt sape????

sape lagi klu tak budak kecit tuh...
cmnilah klu tgh sihat...
macam2 terpikir dek akalnya...
kdg2 bagi ummi jadi tazan, kdg2 bagi ummi pecah perut tgk
gelagat tuh.... 

nih salah satu kesukaan airel...
dpt kt airel, tudung saji ummi bulih jadik perahu....
pastuh suruh kakak dgn abg ngah tolak2 tudung saji tuh...
ummi sabo jerkla.... asalkan airel tak buat pangai dan kaco ummi tgh buat keje sudah..!!

mcm2 gaya.... tgh bersila, baring... hrmmm.... mcm2....
pis no war..!!

20 comments:

Dee said...

mcm anak2 dee gak nih..asal bole jd mainan..dia main je..

mamamiera said...

hahahaa.. lawaklah airel..
ank ank kite nih lawok ye kak..
menan yg sedia ade xmoh main..
periok,tudung saji mangkok tu semua yg dia nk main..

Nana said...

astaga...hehehe lawak la airel ni

Sidratul Muntaha said...

uish!
tak pecah ker tudung saji tu?!
ahaha.
lawak tol ler budak kecik tu.
mcm2 .

zue @ annaleeya said...

dee,
tulah pasal.. seme belasah jerk... hehe!!

zue @ annaleeya said...

mamamiera,
ntahla zai... yg kita tak bagi tulah, diaorg nak wat main... sabo jer lah..

zue @ annaleeya said...

nana,
ape nak buat nana... asalkan tak buat peel sudah...

zue @ annaleeya said...

sidratul muntaha,
stakat nih tak pecah lagilah... tp tak taula bsok2... tgkai yg pemegang tuh dah patah pon... hrmmmm...

~Siti Hajar~ said...

Airiel bt perahu tdg saji tu, yg anak2 sy, masuk dlm tdg saji tu, pastu telangkup mcm kita tdg makanan...hurmmm...mcm2 akal mereka ni yer..hehehe

zue @ annaleeya said...

siti hajar,
bdk2 skang mmg mcm2 akal kan??? ader jer yg diaorg terpikir nak buat... tp kekadang tuh terhibur gak kan???

Fieza79 said...

tu dia tudung saji pon jd menan..!
hahaa...

sm la Irfan fieza suka sgt main tudung saji..!

zue @ annaleeya said...

fieza,
bdk2 same jerk... yg kita tak bagi tulah jadik menan... huhu..

firahadifa said...

hahahah... bile nk sampai ke muara sungai tu dikk??

zue @ annaleeya said...

firahadifa,
ntahla... kakak dan abg dah penat tolak, tp tak smp2 pon... hahaha!!

mamalieyna said...

hahaha..budak2 mmg gitu kan kak, punya byk menan, tudung saji gak depa suka main kan..cam ayep la gak..tapi eina dh letak tmpt tinggi dah..tokleh la wat menan lgi..^_^

*∽ IZAN ∽* said...

budak-budak memang suka sangat main dalam tudung saji.. di buat macam kapalll... yang pelik2je.. wakkakaka

Ain said...

naik perahu nak gi mana tu airell....

jangan masuk dlm sungai tau, tenggelam perahu tu nanti.....

hahaha....

zue @ annaleeya said...

mamalieyna,
itulah eina... yg kita tak bg main tulah, bulih jadik menannya... huhu!!

zue @ annaleeya said...

izan,
tau xpe... padahal menan lain berlambak... tudung saji gak jadi pilihan... sabo jer la...

zue @ annaleeya said...

ain,
main kt dlm umah jerk aunty... airel pon tak brani main kt sungai... hehehe!!