SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

12 July 2010

SMS Memey ganggu saya...!!


haisshhhhhh.... tak abis2 citer pasal minah nih...
tak ckup lagi ker dah buat salah dulu???
skang kan kamo dah bhgia dgn norman???
yg gi sms abby bagai tuh utk aper???
hrmmmm..... macam-macam hal...

citer lanjut baca :

p/s : suker tgk abby skrg... makin cantik...

14 comments:

LiNda said...

Sebab dia ingat Norman ajak dia kawen . Tapi ..senyap jek .. tuh yang meroyan !

cheqna said...

setuju dengan kak linda
memey dah weng skang..
apepun kita doakan je yang terbaik untuk mereka..

~aSHa~ said...

memey takde job kot...

zue @ annaleeya said...

linda,
betullllll..... carik pasal lagik... kan dah meroyan tuh...

zue @ annaleeya said...

cheqna,
ntahla cheqna... pandai2la diaorg setel sdiri...

zue @ annaleeya said...

asha,
mgkin.... dah lama tak tgk dia blakon...

Nana said...

nc dlm paper smlm mg memey ni putus ngan norman je..apa kes??udah2 la kcau idop org kan..ntah pape2 si momok ni hehhe

miemiey said...

salam kenal...

biasa lah kl dah hati busuk macam tu laa...dia takut tu kl norman kembali pada abi kot...kl suka merampas tu mmg busuk segalanya laaa...

saya follow yee...

miemiey said...

salam kenal...

biasa lah kl dah hati busuk macam tu laa...dia takut tu kl norman kembali pada abi kot...kl suka merampas tu mmg busuk segalanya laaa...

saya follow yee...

rATu kEBaYA said...

teruk betullah
mcm takder keje lain je.. asik nak sms je..

zue @ annaleeya said...

nana,
haah la... tuh yg meroyan si momok nih... hehehe... kesian...!!

zue @ annaleeya said...

miemiey,
dlu dah buat org kan??? skang nih rasalah plak... dah byr cash kan??

zue @ annaleeya said...

ratu kebaya,
betul tuh... mcm xde keje lain kan??? mengganggu org jerk..

ummuabdullahsyaakir said...

simpati pada Abby...