SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

25 November 2010

KeNa TaG LeR PLoK..!!

salam seme..!!!
dah lama tak kene ngetag nih... kali nih Isma dan Asha MDM yg ngetag akak.... haishhhh...
korang nih mcm tau jerk akak mmg rajin wat tag2 nih seme... ngeeeee..!!

memandangkan akak tgh rajin nih, jadi akak buatla...
klu tak buat teros, takut berkulat jer nanti... hehehee..!!

jom cikidottt :-

•apa benda paling penting dalam hidup korang?
isma jwb henfon... asha plak henpon gak.... akak plak handphone... eja lain tu kan???? hehehe!!

•benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
sepasang baju kurung warna ijo... nak gi kenduri kawen kazen pada 11 Dis nanti... dah tema ijo... kena belilah ikut tema sket... hehehe...

•dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
anak 3 dah weiiii.... dah lama terlangsung pon....

•adakah korang sedang bercinta sekarang?
berchenta sokmo..... hari2 tau... chenta dgn somi dan 3 org yg lain.... anak2 akak ler... kihkih..

•berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
bkn kekasih... somi yer... smp bila2... slagi hayat dikandung bdn...

•di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
kekasih non hado.... jumpa somi hado... hari2 jumpe kt umah... hahahah...

•novel/buku/majalah terakhir dibeli?
majalah mingguan wanita...

•ape nama penuh korang?
takyah letak sinilah.... klu yg bese berFB tuh, dah tau pon nama akak..... ngeeee..!! 


•antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra
ramai yg rapat dgn mak kan??? akak pon... tgk anak2 kita sdiri ar... klu anak2 akak... seme bende mtk dgn akak... padahal akak nih lagi garangnya dari somi... hehehe...

• namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
tak penah tgk pon nenek sebelah mak akak... arwah nenek meninggal masa mak akak masih bdk lagik...

•adakah korang basuh baju korang sendiri?
mestilah... dgn dibantu oleh mesin basuh dan en somi terchenta... wuwu..!!

•dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
takyah ar jauh2... dlm mesia jerk... Sabah atau Sarawak...

•pilih salah satu, peluk atau cium
nak dua2 boleyyyyy????

•beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag
- dua2 ader 2 org anak..
- anak2 depa pon sorg boy dan sorg girl... sepasang la kan??
- isma duk penang.... asha org pahang tp sesat duk kt teranung... heheheh...!!

•lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda
byk mende ar... xreti nak list yg mana satu...

•lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
lupa plak tajuk lagu.... alahhhh... lagu tema drama LBS tuh... penyanyi Gio klu x silap... pastuh klu lagu tgh2 ngantuk plak, suke dgr lagu Kalau Berpacaran ke ape tajuknya... mior suhaimi, ana raffali dan altimet yg nyanyi tuh.... femes dah lagu tu kan???

•bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas
21/11... beli kek sambut dgn somi dan anak2 jer kt umah... tp anak2 yg berebut nak tiup lilin... hehehe!!!

•lima rakan blogger yang korang nak tag
mamalieyna
nana
siti hajar
sarah-najwan
zaidah comel


fuhhhhhh.... lega dah abes... fenat pk jawapan.... sape yg kene tuh tulun buat eh... jgn nak mengelat plak...

daaaaa...!!

4 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

perh, panjang soklan kene jawab tu..

~aSHa~ said...

ehehe ejaaan ye lain...

tau je sy tersesat kat sini..ehehehe

aiDieNa said...

Wah.. panjangnyer tag inie...

~Siti Hajar~ said...

Siti Hajar tu, sy ke kak...hehe