SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

09 December 2010

KeNDuRi KaWeN SePuPu..!!!

salam seme...
kejap jer dah khamis kan???
korang dah bekpes lom???? akak hr nih tapau nasi minyak...
mcm mana nak diet klu gini... pagi2 dah bekpes heavy gitu... adehlaaa....
tapi nih kira brunch la... sekali harung... sbb akak mmg jarang kuar lunch...

oklah korang... nak citer pasal kenduri kawen kazen somi pada 27-11-2010 hr tuh...
adoila... sokmo la nak publish citer yg dah hmpir basi...
xpelah kan??? kira halal la erk... hehehe....

kenduri kawen nih kt Felda Jerangau.... lebih kurang satu jam setengah dari kemaman... jumaat 26hb tuh, mmg akak dah balik umah PIL sbb pada 27hb tuh kami akan konvo 2 bijik kete... satu lagi kete adik ipar....

dalam kol 11 pagi gitu, kami dah smp kt Felda Jerangau.... sib baik cuaca ok hari tuh... maklumlah skrg nih, asyik ujan jer kan????

oklah korang.... malas nak bebel pjg2.... tgk jerlah piccas yg akak snap eh... hrmmmm... mamarazzi sgguhla... tak kira kt mana, kamera sentiasa ader... heheheh...!!

cantik pelamin kan??? tema pepel + white..

selamat pengantin baru buat zilah dan somi.... semoga bhgia hgga ujung nyawa... aminnn...!! nama somi dia tak smpat nak inteview ar... hehehe...

sebhgian hantaran pihak pompuan... pepel + white....
i loike pepel....


ni plak sebhgian hntaran pihak lelaki...
red + white...!!


pengantin blom pon rasmikan pelamin nih... tp anak2 akak yg rasmi dulu... hehehe...




Airel skrg nih suker sgt bergambo stail gini... kunun2nya ala2 manja ar tuh... hehehe...


tuan tanah kedaung pon takmo ketinggalan... muaahaahhaaa....

pas boring dan kepanasan duk dlm umah.... bergambo kt luar plak...
suke sgt anak2 akak nih bergambo sengal mcm gitu.... hissshhhh...!!

dan lagi.... bergambo mulut tuh pesen aper ntah...

kakak yg kontrol ayu sokmo... beselah... menurun dari umi la nih... uminya kan ayu dan sopan  sokmo... hahahaha.... sila jgn muntah ijo plak... kihkihkih....

airel suker sgt main kt tangga nih...

chenta hati akak ler.... heheh...

klu dah berkumpul ramai2 ginilah... riuh sekampung... lgpon masa kenduri ginilah dpt berkumpul ramai2 kan.... yg baju biru tuh FIL akak....


tak abis2 berbual... dah lama tak jumpe, bykla topik tu kan??? yg tudung pink tuh MIL akak...

dah cuti sekolah nih, dpt jemputan kawen tak abis2... org ckp musim cuti sekolah nih, musim mengawan yer???? betul ker??? akak tak ckp... org yg ckp... hahahaha....!!!

p/s : esok akak keje half day sbb ptg tuh lepas semayang jumaat nak bertolak ke kerteh, umah adik akak... berkumpul kt kerteh sbb pagi sabtu tuh 11hb, kami akan konvo lagi ke kenduri kawen... adoiiii... kenduri kawen ajer... kali nih kenduri kawen sepupu belah akak plak kt besut.... hrmmmm.... jauh gak tuh... lebih kurang 3 - 4 jam dari kemaman...

20 comments:

ciK mOt ©™ said...

cantikla pelamin kaler pepel...

Ciklinn said...

tahniah pada pengantin...

az rina a.k.a jaijina said...

cutir basi pon, fedulikkkk, hahahaa..iyelahkan, kan mosim coti sekolah ni, ramai ler yg nak kahwin..minggu ni rina ade satu, minggu depan sepupu rina plak..makan aje, hehehe..

Zaidah said...

tuan tanah kenapa tak pakai baju purple+ white....

~Siti Hajar~ said...

cantik la pelamin tu, nmpk serinya..

anak2 akak rasmi dulu pelamin tu, kiranya seri dah turun kat anak2 akak la...haha

sesekali bgambar wat aksi sengal camtu, best gak! nti tgk blk mesti ketawa srg2..haha

sy komen sekali harung k.zue yer, xsempat view blog k.zue bbpa hr ni, tp sy xnk tlps n3 lor

LYaFRINA said...

skarang design pelamin camni mmg femes kan??

rATu kEBaYA said...

ramai org kata musim sekolah musim mengawan.. tapi ada betul jugaklah.. masa musim sekolahlah boleh buat majlis2 macam ni... sbb yg jauh senang nak bercuti.. anak2 pun cutikan..

Hasney said...

cantek...kiter pun blk kg..kenduri sepupu jugak, tp pic lum sempat upload.....

Fieza79 said...

pelamin cantek..pesal zue tak duduk terus kat kusi pelamin tu..baru gempak..hhee

kenduri saje la ujung2 tahun ni kan..

zue @ annaleeya said...

cik mot,
yupppp.... i loike pepel...

zue @ annaleeya said...

cik linn,
mekasihhhh...

zue @ annaleeya said...

rina,
hamboiiiiiii.... asyik duk fedulikkkk jerk... jgn ciplak eh... hehehe...

zue @ annaleeya said...

zaidah,
pakai belasah jer pakai... heheh...

zue @ annaleeya said...

hajar,
xpe xpe.... all in one gitu... kdg2 akak pon susah gak nak view blog kwn2... sabo jerlah....

zue @ annaleeya said...

lya,
haah la... cantik kan???

zue @ annaleeya said...

ratu kebaya,
tulah pasal... time cuti sekolah la snang nak kenduri kan??? kita dulu pon kawen musim cuti sek gak... hehehe...

zue @ annaleeya said...

hasney,
mmg musim kawen jerlah kan??? tiap2 mggu mkn gulai kawah...

zue @ annaleeya said...

fieza,
mak bdk segan nak bergambar beria2 sgt... org duk tgk jerk... hehehe...

mamalieyna said...

lawa la kaler pepel...! sukaa.a..^_^

~aSHa~ said...

cantik kaler purple tu..


baju ariel tu sama dgn baju danish..ehehehe