SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

20 December 2010

MaK KuNDuR..... Ehhhh.... BuKaN..... BuaH KuNDuR LeRRRR..!!


korang kenal tak buah aper nih?????
skali tgk mcm mentimun jer kan????
tak pon mcm labu air kan??? tapi isinya mmg mcm labu air...

nilah namanya kundur....
nih pestaim akak mkn kundur nih tau...
jiran sebelah umah bagi....
tp bkn mkn gitu jer korang.. kena masak dulu....
makan dgn nasi ler....

kundur yg dah dipotong2...

dah pon siap masak... masak mcm labu air tuh jgk.... yg taruk lada itam tuh.... tp siyes ckp... mmg sedapla sayur kundur nih... lagi sedap dr labu air.. isinya manis dan lemak2 jer... nak lagi sedap.... akak cicah dgn budu pahtu buh lada pedas2.. mmg terangkatla... hehehe!!!

9 comments:

ciK mOt ©™ said...

kak zue...buah ni kalu masak air lada itam tu memagn sedap kan...kalu masak lain takt au la plak...hehehe

nak sikit...

ciK mOt ©™ said...

kak zue...buah ni kalu masak air lada itam tu memagn sedap kan...kalu masak lain takt au la plak...hehehe

nak sikit...

Fieza79 said...

kalu masak air mmg sedap kan..maniss..lama jgk tk mkn ni...

LYaFRINA said...

X PERNAH MAKAN PON.. RASA MCM LABU AIR KE??

sarah-najwan said...

buoh ni la saya xpenah masak..hehe..

Nana said...

owh ni namanye masak air kan kak?
xpenah makan
mak jarng2 buat

LyNn HaMzAh said...

macam style petola pun ada gak...

eB@mamaAerish'n'Aed said...

dolo ms kecik... eb kena timbang buah kundur... kisah sedih eb ms kena tinggal ngan abah tersayang... sob3

Diamilikku said...

fevereeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttt....nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....