SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

24 December 2010

pagi seme....!!

salam dan pagi seme....
kejap jer dah jumaat kan???
esok plak, yg beragama kristian menyambut hari krismas....
tak best ar public holiday jatuh ari sabtu... klu ari isnin kan best.... blh cuti pjg...
hahahaha.... xde koje lain, asik nak bercuti jer kan????

hari nih pas abis keje, mesti ramai kwn2 amik kesempatan nih nak balik kg kan???
hati2 di jln raya k... musim pon tak menentu skang...
kejap ujan, kejap panas... kuantan hari nih elok jer panas.... semalam ujan tak berenti....
apepon, sape yg balik kg, smoga slamat smp ke destinasi....
aku pon balik kemaman esok pagi.....

bila dah bercuti, blog pon bercuti la erk...
jadi dikesempatan nih jgk, nak ucapkan hepi 5th anniversary buat adik aku....
anniversary diorg nih besok 25 Disember 2010.....



wlupon adik aku nih dah 5 thn kawen, masih belum ader rzki utk menimang anak... mcm2 dah diaorg nih buat... cara moden dan tradisional, tp blom ader rzki lagik.... k.long hrp korg sabar erk... k.long sekluarga slalu doakan smoga rzki itu dtg jgk satu ari nnti.... k.long pon tak sabo nak dpt anak sedare tau sbb tak sabo nak dgr diri ini di pggil mak long... huahuahua.....

selamat ulangtahun k.long ucapkan... smoga hepi, ceria dan bhgia hgga ujung nyawa...... aminnnn...!!

10 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

betul², asek nak cuti aje kejenye..pantang ade cuti sikit, mesti dah verangan nak balik kg, ekekee..

harap adik akak tu bersabar..ni semua dugaan..

Fieza79 said...

esok cuti tak da plan nk g mana2 pon..ingat just nak lepak umah...

moga cpt2 la si adik tu dpt baby..lama kan dok tgu..aminnn

mamalieyna said...

oooh eina cuti kak ari ni..yee...dh ada kt pontian ni..hehe..slmt balik kg kak! ^_^

zue @ annaleeya said...

rina,
tau xpe... klu cuti no satu... hehehe...

Insyaallah, ader la rzki tuh kan???

zue @ annaleeya said...

fieza,
besok pg zue balik kemaman... bdk2 nih dah lama tak balik umah wan..

tulah kan fieza... xder rzki lagi... hrp2 rzki tuh menjelma jua satu hr nnti..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

semoga satu hari nanti ada rezeki k...tak bestkan cuti PH jatuh ari sabtu...tak leh nak sambung cuti

zue @ annaleeya said...

eina,
wahhhh... sonot yer balik kg... aikkk.. duk umah PIL pon online gak??? bertuah sgguh menantu nih... pegi masak skrg... hehehehe...

zue @ annaleeya said...

anje,
Insyaalllah... ader jgk rzki tuh nnti...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh dah petang baru nak jenguk ahkak..ngeee

harap2 rezeki adik akak mai cepat nooo :-)

nza said...

salam...
belum ada rezeki lg la mrk brdua tu...insyallah...