SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

18 January 2011

Rindu saat2 begini...

pukul 10 sudah... baru hegeh2 nak hapdet.... huhu..
baru pas pekena roti canai tadi... lewat plak bekpes hr nih...
korang dah bekpes lom?????


pas mkn satni, duk godek2 pc... jumpa gambo nih....
bestnyer klu dpt begini lagi....
mmg sonot dpt berjimba2 dgn family ramai2 gini....
tp tulah masing2 duk jauh2.... susah nak berjumpa....
lgpon cuti plak bkn semenya sama....
klu aku ujung mggu hari ahad, diaorg nih plak hari jumaat.... hadoiiii....
klu nak ngedate pon, tggu cuti umum jerlah.....
tu pon susah gak nak jadik... ader jer program lain...

bilalah dpt piknik ramai2 gini lagi....
adik2 dan sepupu sepapat aku tulun alert yer....
set date yg sesuwei hokey.....
jomla ngedate ramai2 gini...... mesti havoc....

tapi klu ngedate dgn geng2 blogger pon best gak nih....
jom teman2 blogger yg berdekatan... kita ngedate ramai2 nak?????

16 comments:

sarah-najwan said...

betul...
suka time gini
seronok je..
pastu dah puas main
makan..makan..makan..hehe

ieda said...

akak shake jer .. :)

ermm memang best kalau dpt ramai2 mcm nie mandi manda .. adehhh nak mandi pantai lah minggu nie :)

cheqna said...

jom jom
nok jupe mane??kul wape??bila???
hehehehe
tapi memang besh pun....

Fieza79 said...

jom2 ngedate...best je kalau terealisasi ni...

SyidaGorjes said...

mengedate di KL nak tak?hheheheh

LYAfrina said...

lya.. dr thn lps g plan nk g piknik dgn family,, tp xjdi2 lg.. sbb sakit sokmo.. lps ni, hbs musim tengkujuh ni, blh la

Zaidah said...

nak buat jugak....tapi tak tahulah bila akan menjadik...

Zue AnnaLeeya said...

sarah najwan,
betul tuh... makan makan makan smp kembung... pastuh bdn pon kena pam gitu... hehehehe...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
jom kak... kita ngedate... bilalah agaknya kan???

Zue AnnaLeeya said...

cheqna,
mehla turun kuantan nih...

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
bilalah nak ngedate dgn fieza nih... jauh sgt tuh... tp insyaallah kot2 tersesat ke sana kan???

Zue AnnaLeeya said...

syida,
seme ditanggung oleh syida boleh???? heheheh...

Zue AnnaLeeya said...

lya,
mmg kan??? klu plan mmg susah nak jadik... besenya plan last minute jadi plak....

Zue AnnaLeeya said...

zaidah,
tulah kan zai... plan betul2 pon kdg2 tak menjadik... huhu..

Nida said...

memang seronok kumpul ramai-ramai ni.. macam2 gaya macam2 hal

Diamilikku said...

nak sangat ngedate ngan akak...tapi tak tahulah bila kan..moga2 ada rezeki kita nak jumpa2 an di suatu masa nanti