SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

14 February 2011

crabstik popia ejan aka mamalyna

akhirnya dpt gak merasa crabstik popia ejan nih....
dahla masa tepon ejan nak oder popia nih kecoh yg amat...
ejan tuh la pelik sgt.... aku nak oder 4 peket tp dia sebok sruh aku oder 2 peket jer...
pelik kan???? klu org berniaga nih suker kan klu kita oder byk...
nih tak... sruh kita oder sket plak...
mmg klakor bila ingat duk ding dong ding dong kt tepon tuh... hehehe....

ejan nak sruh aku rasa dlu sbb tuh sruh aku beli 2 peket jerk....
tp aku oder 4 peket sbb nak bg mak aku 2 peket....
sabo jerlah ejan nih.... tuh sib baik aku nak oder 4 peket jerk...
klu aku nak oder pat blas ratus peket??? cmner tuh???? hahahahaha.....

siap ader cara2 menggoreng tuh.....

nihla ruper popia yg dah digoreng.... anak2 aku suker.... siap sruh goreng nak bwk gi sekolah lagik... hehehehe.... 

tp aku xleh mkn byk.... korg tau kan aku nih alahan dgn seafood nih.... bkn ketam jer... kerang, sotong udang bagai tuh mmg xleh mkn byk.... klu aku mkn jgk, mmg mata idung aku akan berair dan gatal2 dan muka bengkak seme... huhuhu..... tp klu aku mkn siput sedut xpe.... muaaahhhaaaaa.....

korang xnak try ker???? tak salah klu kita support kwn2 nak berniaga kan????? klu korg nk try, korg pegi blog ejan k....

14 comments:

cheqna said...

assalamualaikum kak....
sihat??
lama nyer dok singgah sini
nok try etek r kekgi..

::Mamalyna:: said...

salam zue, hehhee... time tepon tue memang kelako kalo diingat balik... hehehee...

tq sudi wat entry, nanti ai nak pinjam gambo coz nak wat entry jugak...

n nak join ga u jugak...

Nana said...

saya pes time mkn masa g pinkik ngan kawan2
senang je rupanye wat popia ni..
sedap kan

~izan~ said...

akhirnya akak dpt jugak rasa crabstick popia mamalyna..sedap kan.mmg la bley wat sendiri tp jenis izan ni nk gulung2 kecik2 tu payah la sket hehe,order lg senang =D

Fieza79 said...

merasa jgk...ni dok tak rasa2 lg..bila nya nk oder nih...

Zue AnnaLeeya said...

cheqna,
sihat jer... try ar... best...

Zue AnnaLeeya said...

mamalyna,
tu ar... bila ingat balik mmg klako... hehehehe...

copy jer ler... x kisah pon..

jgn lupe join GA tuh yer...

Zue AnnaLeeya said...

nana,
haah... snang jer buatnya... tp lagik snang main oder jerk... hehehehe...

Zue AnnaLeeya said...

izan,
haah la izan... sedap.. anak2 akak suker... snang jer nak buat kan??? tp klu dah malas tuh susahla... hehehe... lg senang main oder jer kan???

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
try ler oder...

Sham said...

salam maulid...

hermmm popia...my feveret kueh...

Zue AnnaLeeya said...

sham,
salam sham... suker jgk... tp popia ketam xleh mkn, alegik ler.. huhu...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

sedapkan kak kita dah rasa ari tu

Zue AnnaLeeya said...

anje,
haah.... anak2 akak suker...