SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 February 2011

klu dah acuan sama...!!!

ekekekek... acuan aper tuh yer????
bkn acuan wat kek atau kuih yer... tp acuan mak bapak... muahhhaaaa...
ok dahhhh.... sudahhh.... nnti tak pasal2 org chop blog aku 18sx plak... huahuahua....

acuan sama tuh ditujukan kpd 2 org hero kecik aku tuh....
sama pangai.... sama peel.... pendek kata byk yg sama lah...

cer korg tgk gamba kt bwh....



kan sama???? sama jer stail ngajuk tuh.... hahahahaha..... aku mmg tergelak bila tgk gambo nih....  budak2 berdua nih ngajuk sbb kena marah dgn umi.... tulah kan??? suker sgt carik pasal dgn umi... klu umi ckp tuh, lenkali kena dgr... jgn smp umi jadik tazan betina... bila umi dah bertuko jadik tazan, mcm nilah jadinya..... hahahaha....

tp tulah kan???? klu dah ader anak mmg cmnilah kan??? mmg mulut duk pot pet pot pet jerk... tp klu diaorg nih takde sehari jer, mak aihhhh... sunyi dan rindu bangat... betul tak???

22 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

cute...

memang...
kalau anak xda depan mata...memang rindu...

puan nina said...

ahaha..mcm kembar pulak

eT said...

hehe...merajuk berjemaah yer...bagus3...
adik mesti ikut abg kn...

mamalieyna said...

hehe..merajuk cara gini bagus kak...hehe..comel je, sepesen.. ^_^

betul2x..bila diorang ada, kita asyik potpetpotpet, tp kalau takde kejap..rasa lain mcm lah..tak senang duduk kita..hehe..lumrah..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

weehhehe cute sgt

takutnye ummi jd tarzan ahahaha

rina a.k.a jaijina said...

dorang berpakat ni nak ngajuk gitu gaye..hehe, cumei jek 2 beradik ni lah..

betul kan kan, anak² ni kalau ade kat rumah, kite dah macam tarzen..cer kalau takde, windu pulok..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

sama gaya je dah pakat ke ni?hu..hu...comey je...HB untuk akak

syariza09 said...

laa...ingatkan tengah tido..
sama ler..kalo sehari x pot pett tak sah

Zue AnnaLeeya said...

fadzillah,
haah kan??? klu ader kan, duk pot pet jerk... huhu..

Zue AnnaLeeya said...

pn nina,
kembar lahir thn lain2... hehehehe...

Zue AnnaLeeya said...

eT,
tulah pasal... adik tgk abg ngajuk, dia pon jemaah sama... he3..

[-suziey-] said...

hahhhaa comel la kak..ekeek:D mmg acuan yg sama..kuar pn dr acuan sama..hahhaa

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
tulah pasal... mmg abg ngah dgn airel sama jerk... mmg sepesen sgguh... peel mmg 2 x 5 jer...

betul kan eina... klu xde mmg sunyi sgguh... tp klu ader, bergaduh jer kejenya... haisshhh...

Zue AnnaLeeya said...

rose,
takut eh??? rose blom tgk tazan real lg tuh... muaahhaaaa...

Zue AnnaLeeya said...

rina,
tulah pasal... mmg diaorg nihdari kecik mmg sepesen jer... pahtu klu sorg ngajuk, dua2 ngajuk... sabo jerlah... hehehehe....

betul tuh rina... klu anak2 nih xde sehari pon, windu yg amat...

Zue AnnaLeeya said...

anje,
tulah... mcm dah pakat jerk kan??? hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

syariza,
dah lumrah alam... mmg kena jgk pot pet kt anak2... klu tak mmg x sah... huhu..

Zue AnnaLeeya said...

suziey,
tau xpe... mestilah sama dan sepesen... dah mmg acuan sama kan??? huahuahua....

~Siti Hajar~ said...

lor tgh merajuk ke tu? acik hjr ingat tgh tido 2 badik tu...hehehe

Besa la k.zue, karenah anak2 ni kdg2 mcabar jiwa & raga tp yg tu jgk la penawar duka lara kita kan...

Zue AnnaLeeya said...

hajar,
ngajuk tuh acik hjr... hehehehe...

tau xpe... kdg2 mmg ilang sabar dgn pangai anak2...

Fieza79 said...

kekonon merajuk la tu ye...apa la yg di marah kan tu smpai gitu majuk nya hehe

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
beselah fieza... kdg2 tuh mmg kasik umi naik angin kan??? pahtu mulalah majuk... hehehehe...