SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 February 2011

sama2 kita membantu baby Qistina...


duk BW kt blog sis ieda tadi, naluri keibuan aku sgt tersentuh bila tgk gamba kt atas tuh.... mau tak tersentuh... sbg umi kpd 3 org anak, aku dpt rasakan ape yg ibu anak kecil itu rasakan.... tak dpt aku bygkan jika aku berada dlm situasi cmnih... dan aku tak dpt bygkn mcm mana tubuh kecil bb nih menanggung kesakitan tu seme... Ya Allah... berikanlah kekuatan kpd tubuh kecil itu... smoga bb Qistina terus kuat dan segala urusan akan dipermudahkan... Aminnnn....

copy paste dari blog sis ieda... tenkiu sis...

Sedikit info tentang bayi malang ini. QISTINA BALQIS MAISARA..berusia 3 bulan dan dilahirkan di hospital Manjung, Perak. Baby Qistyna ini mempunyai masalah jantung berlubang, sumbing dan juga mempunyai masalah paru paru. Kini, Qistina sedang menerima rawatan di HUKM.

jom sama2 membantu anak kecil ini dgn sumbangan ikhlas ke akaun :

AKAUN MAYBANK : 114160850396
NAMA : SITI MAISALMAH BINTI MOHD KAMIL
 (Ibu kepada Baby Qistina Balqis)
H/P : 017-3476764


korang blh copy paste entry nih, letak kt entry korang yer... sama2 kita membantu kluarga bb Qistina... smoga sumbangan kita sedikit sebyk dpt membantu... Insyaallah...

p/s : smoga pn siti maisalmah dan kluarga tabah hadapi dugaan nih seme... sama2 la kita doakan yg terbaik buat bb Qistina....

3 comments:

Nida n' Hanafi said...

Ya Allah.. berat mata memandang.. berat lagi bahu memikul

Zue AnnaLeeya said...

nida,
tulah kan??? smoga kluarga bb nih tabah...

ieda said...

moga Allah mudahkan segala urusan utk baby ni & keluarganya.