SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

28 February 2011

tahniah..!!


yuppppp... tahniah buat adik ipar dan jgk suaminya....
bkn sbb baru kawen yer.... diaorg nih kawen bln october thn lepas lagi...
tahniah sbb bakal dpt org baru....
Insyaallah, klu xde ape2, pertengahan bln ogos nnti, aku dptla anak sedara....
bln ogos kita pose kan???? nasibla klu bersalin bln pose..
tgk jerlah org mkn ketupat rendang raya nnti... huhuhu...

bila dgr berita nih, aku rasa sgt teruja hokeyy...
sbb ni adalah anak sedara pertama tau...
paling teruja, aku tak sabar nak bergelar mak long... hehehe....

aku mmg xde anak sedare lagi... anak2 aku pon mmg xde sepupu... 
sbbnya, cuma anak2 aku yg bertiga tulah cucu2 dlm keluarga aku...
baik dlm keluarga aku atau kluarga PIL.....
sbb tuh budak2 bertiga nih manja semacam klu balik umah wan atau tok...
sabo jer..

buat adik ipar, zana.... jaga diri baik2 k....
utk somi zana aka biras aku tuh, kena byk saba tau... kena byk beralah....
org peknen nih pangainya pelik2 sket....
org ckp, pembawakan budak kan???
sooo..... sabo tuh kena byk sgt tau.....
lagi skali thniah dari kak long dan family k...

8 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

wahh, due same ngan rina lah kak zue..nemwey, tahniah buat adik ipar, hope semuanya selamat..

dyea irdina said...

hai mak long...tahniah la..kita ni dah cam ketapi anak buah..so tak rasa exited sgt dah..yg ditunggu skrng ni bln 5..diri sendiri nak beranak..arap2 dapat la gegirl...huhuhu

cik dah ganu kiter said...

oh my frend preknen rupenyer...
tahniah utk zana.....

wah..wah dak lama lg blh pggl maklong la...kalu nk terasa muda pggl cik long..kih..kih

e.l.i.z.@ said...

ooo xdop anok buoh lg dio nyoh hehehe...eli ni kalu beloh eli, br ado sore..beloh hubi, byk doh..wpun kami ni anok sulong heheh adik2 hubi pakat nikoh awal tu gak ekekke

Zue AnnaLeeya said...

rina,
samer dgn rina erk... smoga sgalanya dipermudahkan... utk rina jgk...

Zue AnnaLeeya said...

dyea,
pestaim nih.. sbb tuh eksaited sket... hehehe...

mudah2an semenya slamat... Insyaallah, dptla gegirl tuh...

Zue AnnaLeeya said...

cik dah,
hooh la... nok mude sket, pggil ciklong ork... tuko ar pggil ciklong... hahahaha...

Zue AnnaLeeya said...

eliza,
meme takdop anok buoh agi eli... sbb tuh mace eksaited lebih sket... hahaha....