SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

12 March 2011

berakhir sudah 1st GA by AnnaLeeya's Family


hari nih tepat jam 5.00pm, akhirnya berakhir sudah 1st GA aku tuh....
tak sgka ramai yg join.... tima kasih byk2 yer....
Insyaallah, aku akan buat cabutan secepat mgkin...
tp aku kena tggu anak aku kakak tuh balik dari pulau redang dulu....
yerlah... nama pemenang akan ditentukan melalui cabutan oleh anak2 aku tuh kan???
soooo... klu tak ckup sorg, tak aci la kan?? hehehe....

hrp korang sabo yer....
Insyaallah aku akan umumkan nama pemenang selewat2nya dlm mggu depan k...

daaaa....

2 comments:

ieda said...

x sabar nak tahu pemenang nie :))

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alamak.camne sy leh terlepas ni kak zue??? nampak sgt dah berhari2 tak jenguk blog..huhuh