SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

31 March 2011

somiku bermisai dan berjambang????

hahahaha.... tajuk poyo jerk kan???? mcm dah xde citer plak...
sajer jer nak bgtau kisah misai dan jambang nih....
sbb tingat masa zaman anak dara dulu2...
dulu masa blom kawen, slalu ckp dgn kwn2 tak nak dpt somi yg ader jambang....
ader misai pon xnak.... gelilah kunun....
tp kan org slalu ckp, klu kita taknak tuh mesti kita akan dpt kan???
haaaaa..... mmg betol pon... last2 aku dpt somi yg bermisai.....
fadan muker ko... tulah kan???? eksen sgt... hahahaha.....

tingat plak nana wat entry kunun2 tak nak laki askar...
last2... nana kawen jgk dgn abg askar.... hehehehe....

tulah kan.... lenkali jgnla tak suke itu, tak suke ini...
nanti mmg akan dpt balik kt kita.... huhuhu...

ce tgk.... bkn misai jerk.... pakej jambang skali tuh.... masa nih dah anak dua.... tp masa mula2 kawen dulu, incik somi ader misai jerk...

sori gambo blur.... aku mls nak scan... aku pakai tangkap terus pakai kamera jerk..... huhu... owwwhhhh.... ensem tak incik somiku ittew????? aku nmpak ensem weiiiiii... hahaha... koya ar duk puji laki sdiri.... tp siyes ar... mmg aku suker klu incik somiku ittew simpan jambang gitu... nmpak lain sgt.... lebih macho gittew... muaahhahaaa....

aku suruh gak incik somi aku tuh simpan jambang mcm dulu tuh kan??? tp dia jwb, malas la.... yerlah, klu ader jambang nih, kene rajin jaga kan???? klu tak, ader plak jambang tuh tutup mulut plak.... eeeeeeeiiiii.... tak sggup makkkk.... amik ko.. dulu duk canang2 sgt tak nak laki ader misai, jambang bagai kan???? skrg beriya2 plak sruh laki simpan jambang.... ape kes???? hehehe....

 dulu aku ckp tak nak laki yg bermisai dan jambang bagai tuh sbb..... adelah dulu, masa aku nak mkn kt restoran, aku tgk sorg laki tuh, ader jambang dan misai lebatla kan??? pastuh masa dia minum air, air tuh melekat kt misai dia... masa tuh aku duk sblah meja jerk.... uwekkkkkkk.... geli tekak aku.... eeeeee..... tobat masa tuh takmo laki ader misai dan jambang... hahahahaha.....

p/s : semalam duk belek2 album lama..... pastuh bila ternampak gambo nih, rasa mcm nak wat entry plak..... sorila klu ader yg tak suker erk..... dah nama pon diary utk family kansss?????

17 comments:

LYAfrina said...

HEHEHHEHE..
ITULAH JODOH.. KDG2 Y KITA X NAK TU JODOH KITA..

SAMA GAK CAM LYA.. NAK Y TINGGI DR LYA, SBB LYA NI TINGGI & KULIT CAM HITAM2 MANIS..MYBE MINAT SGT CITER TAMIL KOT.. DASYATTTTT...

ALIH2 Y DAPATNYER... BKULIT PUTIH MERAH & KETINGGIAN KALO PERASAN FAIN RENDAH SIKIT DR LYA..

TP X KISAH LA.. SBB JODOH NI MMG DH MBUATKAN HATI NI TLALU BAHAGIA
:-).. & BLH BKONGSI MINAT & HOBI Y SAMA.

--tiba2 nk wk jugok n3 gining.. hehehhehe.. aci dop??

eB ezrin said...

tu la org tuer2 kater... kalo yg x mo tuh la dpt...
hu2
jgn tanyer eb yer... ;p

Fieza79 said...

yg tk suka yg tu la sll sng dapat...kena je kat kita ni punn..

mamalieyna said...

hikhik...encem apa kak, macho lg ha..hehe..

eina lak, dl mmg aim nak suami beruniform, sgt2 suka tgk sbb nmpk kemas n segak kekunun..last2 dpt gak en policeman..hehe..itu pun di lewat usia baru jumpa jodoh... ^_^

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ekekek..
moralnye.. jgn benci lebih²..
sy dlu pn bkn taste lelaki yg kulit cerah.. tpbdpt somi cam apek.. huhuh..
taste suke gak lelaki yg bermisai, oppss.. berkumis.. ensem! tinggi pn slh satu kriteria..

Zaidah said...

kekadang apa yang kita nak n idamkan tak dapat...selalu dapat yang sebaliknyer...

Abang Long said...

Salam...sebab tu kena jg mulut jgn sebarangan ckp. Mana tau Tuhan nak uji kita dgn bagi benda yg kita xsuka.

Mcm org rumah saya, tak suka kucing..bila gi mkn kat warung, amik ko berlambak kucing nak gesel2 kat kai dia...hehehe

~Siti Hajar~ said...

ekekek..mesti ms akak taip n3 ni dok tersipu2 malu...btl x..???

sllunya hat xsuka tu yg nk dapat dulu & sememangnyer yg tu dah ditentukan utk kita kan, hencem pe bmisai, my hubby pun bmisai tau..hehe

Zue AnnaLeeya said...

lya,
betul tuh lya...
tak seme yg kita nak akan dpt kan????
tp bersyukur sgt sbb dpt somi yg ckup memahami dan penyayang...
kriteria seme tuh x penting...
yg penting kita bhgia dgn somi dan anak2 hgga ujung nyawa...

Zue AnnaLeeya said...

eb,
betul tuh eb... nih mesti kriteria shah ader yg x menepati yer??? heheheh...
xpe eb... yg penting eb bhgia dgn shah dan anak2...
itu paling penting kan???

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
mmg gitulah slalunya... dah lumrah fieza..

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
encem erk??? tenkiu... hahahaha... poyos jerk...

lewat usia temu jodoh xpe eina... ape yg penting???? kejesama... hehehe... yuppp... kejesama antara kita somi istri... saling bertolak ansur... betul tak.??.

Zue AnnaLeeya said...

leily,
beselah tuh leily...
kita klu blh nak seme yg perfect...
tp x seme manusia sempurna kan???
yg penting kebhgiaan dlm rumahtangga...

Zue AnnaLeeya said...

zaidah,
begitulah selalunya... bersyukurla kita seme dpt somi yg memahami kan???

Zue AnnaLeeya said...

abang long,
salam... tima kasih abg long sbb sggah umah saya nih...

betul tuh abg long... jgn jgn itu ini sesuka hati... mmg akan dpt balik kt kita... huhuhu...

Zue AnnaLeeya said...

hajar,
tau xpe hajar... sambil taip tuh kan tingat zaman anak dara dulu... pastuh sengih sorg2... hahahaha...

tak kisahla hajar ape pon kriterianya... yg penting somi kita penyayang dan jadik somi yg baik utk kita dan ayah yg baik utk anak2... betul tak???

Diamilikku said...

kita duk kata tak nak kawin ngan org pantai timur..nah hamik ko...org terengganu terus ko dapat...