SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 March 2011

tarikh 16 March, 12 tahun dulu, kita selamat ditunangkan... wuwu...!!

hoho... tajuk kemain.... hikhik....
xdelah... cuma mengimbau memori dulu....
12 thn yg lepas dan pd tarikh 16 March, aku selamat menjadi tunangan incik somiku ittew...
bertunang atas pilihan keluarga..... 
6 bln lepas tuh, kita selamat diijabkabulkan....
dan Alhamdulillah, kita tersangat sangat bhgia....
apatah lagi dgn kehadiran 3 org buah hati kesayangan...
3AZ... Anis Zahirah, Alif Zuhairi dan Airel Zafri...
semoga kebahagiaan ini berpanjangan hgga ujung nyawa.... aminnn....

gambar masa tunang aku malas nak scan... huhuhu... letak jerlah gambo terkini... yg penting totap nampak mude belia mcm masa bertunang dulu... muaahhhaaaaa.....

hari nih pon beday anak eina, Muhammad Arif Haidar dan anak zura, Akil Khairy kan???? selamat hari lahir buat ayep dan akil... jadi anak yg baik dan jgn nakal2 tau.... jadi kebanggaan ibu dan ayah k....

jugak klu x silap, tarikh hari nih tarikh lya dan fain bertunang jgk kan???? tak sgka bulih sama plak.... hepi enibeseri utk lya dan fain yer.... hepy2 sokmo k..


18 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

eh, dah doblas tahun tunang pon tp igt lagi tarikh eh, mantop..rina pon tak igt tarikh tunang bile, harharhar..

[-suziey-] said...

erkkk camne nk wish ek..hiks.soooo sweet la..slmt ulangtahun pertunangan la..ekekek:D smga kekal ke akhir hayat kak:)

Sharienz Sz said...

selamat ulang tahun pertunangan :) sweet :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

muka akak suami isteri seiras la..moga kekal ke akhir hayat..aminnn

@}--niEra-- said...

tahniah...semoga terus bahgia sampai ujung nyawa =)

SyidaGorjes said...

hah?akak ingat lagi?
kita pun da tak ingat....

D'aNie said...

wow...happy anniversary, sis

d'anie said...

wow...happy anniversary, sis

d'anie said...

wow...happy anniversary, sis

syariza09 said...

date yg sama

16 Mac, saya dh jadi istri orang :)

Dee said...

happy engagement anniversary..aku lupa dh tarikh aku tunang..hihihi..

Diamilikku said...

wahhhh...bestnya...hehehhehe...su bertunang tarikh sama ngan birthday su..so tak banyak la tarikh nak diingati...hehehehhehe

Nurzairul Isma said...

wuwu.. kak zue... muka akak ngan asben ader iras la.. semoga jodoh berkekalan....

~Siti Hajar~ said...

Hr ni kira anniversary gak la na k.zue, sga berbahagia sllu yer akak, jodoh atas pilihan family pn ok, dah 12 thn gitu...hope sy pn akan kekal bahagia cam k.zue, sama2 doakan yer..

munkin tarikh 16/3 byk jatuh pd hr cuti kot, tu yg byk anniversary org hr ni...hehe

mamalieyna said...

happy...'tunangan anniversary' kak..hehe..bleh gitu?.. =P waah sempaat selitkan arifnye besday wish di sini..maceeh kak..^_^

mac bulan yg penuh bermakna gitu..hehe..

LYAfrina said...

hehhehehehe...
lambatnyer lya dtg ...

betul tu k.zue... sama tarikh hari pertunangan kita :-)
kita kan plan sama2

Zue AnnaLeeya said...

to all,
sori tak sempat nak reply satu2... tima kasih pada seme yg wish tuh yer... sayang koranggg...

kakyong said...

eh.. sama lah nama anak.. Anis Zahirah..