SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

23 March 2011

topik HOT tentang MLM....!!!

pasal MLM nih mmg sgt pemes kt mesia nih kan????
ramai yg dah jadik jutawan dgn join MLM nih....
nak percaya atau tak, terpulang pd masing2 la.....
tp tgk pd testimoni masing2 ckp dpt smp 5 angka sebulan kan????
klu yg betul2 buat, mmg boleh....

aku ckp blh sbb aku pon ader gak kwn yg dpt income byk tiap2 bln...
wlupon bkn smp 5 angka, tp stakat nak byr bulanan 2 bijik kete tuh lepas....
aku ckp gitu, sbb aku tgk sdiri cek yg akak tuh dpt...
bkn org lain pon, kak eta kwn opis aku...

tapi setakat nih, aku tak pnah masuk lagik MLM nih....
ramai member2 yg pujuk2 sruh join MLM nih...
mcm2 jenis produk...
termasukla kak eta tadik...
tp ntahla.... belom terpikir rasanya....
sbb utama.... aku tak pandaila nak pomot brg2 nih... huhuhu...
apatah lagik nak kena explain pasal MLM tuh... mmg hancusss....

tp seme nih atas pandangan masing2 la kan????
mgkn MLM nih ader gak yg betul....
tak seme yg menipu kan????
aku malasla nak komen byk2...
sbb aku tau, ramai kwn2 blogger ader yg masuk MLM nih kan????
nanti ader plak yg kecik hati dgn aku nanti....
jgn gitu tau korang..... kita kawan kan??? hehehe...

nape aku citer pasal MLM nih?????

sbb aku terjumpa blog yg bercerita pasal MLM nih...
mmg PANASSSSS topik MLM kt situ...

nak tau, korang baca sendiri kt SINI yer....

daaaaa.....

8 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

adidmuadib ni mmg anti MLM..gle² punye anti..

~Siti Hajar~ said...

sy xpnh ambik tahu sgt psl MLM ni, skadar dengar2 gitu je, tpulang pd diri msg2 la kan, klu berani & yakin blh join jer..

mamalieyna said...

ooh MLM lagi citernye..hehe...apapun terpulang pd dri sendiri, sendri menilai mana betul mana salah, mana baik mana tak baik..kannnn..nak komen lebih, tak ambik tau sngt pun..asal nama MLM, hee..eina tak ambik port~

LYAfrina said...

ermmm.. x berani nk tanggung risiko.. ckpla dgn apa y ada.. satu lg, takut mlm y kt masuk tu, hasilnya x elok, cam menindah org bwk ke..

tp bkn smua mlm camtu kan.. tp lya mmg xde bakat utk k arah ni ..

Nana said...

heheh say ammg tak suke mlm
banyak tipu dari btol hehehe
sy sm mcm akk tak pandai nk berkata2 hahahha

Nana said...

heheh say ammg tak suke mlm
banyak tipu dari btol hehehe
sy sm mcm akk tak pandai nk berkata2 hahahha

Adyshariz said...

dah pnah kene 2 kali..hangus duit tu..huhu

ieda said...

sama ngan eina .. akak pun x amik port kisah MLM nie .. sop x tahu sgt lah :) apa yg boleh dikatakan tepuk dada tanye selera :)