SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

12 May 2011

dapat hadiah...

suker kan dpt adiah....
dah byk koleksi FM dan keychain yg menang GA..
tp FM tuh xdelah penuh pintu peti ais  mcm nana tuh...
jadilah drp xde kan??? hehehehe....
tenkiu byk2... sgt suker....


FM dan keychain menang GA ole-ole dari Bandung....
nak jejak kaki ke bandung tak tau biler...
dpt cenderahati dari bandung pon jadilah.... suker sgt2... tq yer..

tudung nih plak menang kt Chanteq Hijab....
tima kasih sgt2... suke sgt tudung nih... terletak jer awningnya...
tp size s... aku kurang sket pakai size s nih... singkat ler...
jadinya, tudung nih dah sah jadik hak milik kekal anak dara aku tuh... hehehe...

FM dari CH... suker sgt.... yg nih bkn menang GA mana2 pon...
tp kwn yg bg sbb dia baru balik bercuti kat CH...
dia tau sgt aku tgh giler kumpul FM nih...
tima kasih krn memahami..... mmuuahhh...

7 comments:

iduraz said...

murah rezeki akak dapat adiah..yela aritu kasik kita adiah kan..hehehe

Nana said...

heheh sy plg suka dpt fm

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah tahniah kak, makin banyak menang

mamalieyna said...

tahniah kak..
lama eina tak dpt hadiah gini..hu~ hee~

Diamilikku said...

murah rezeki akak minggu ni..anak2 bg hadiah..blogger bagi hadiah...kelllaassss :)

ieda said...

waa tahniah memang GA dikk ..

akak nyer musim dah berlalu koot ekekke masuk2 x menang , nampak gaya kena slow kan lah koot kekeke :)

LYAfrina said...

TAHNIAH...
LPS NI MESTI MUNCUL LAGI HADIAH