SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

11 May 2011

sangat suker drama nih..... Nora Elena....

bermula isnin lepas drama nih kt slot akasia tv3...
sgt suker citer nih.....
tp satu jerk, nape waktu siarannya masa maghrib????
7.00 hingga 8.00 mlm... huhuhu....
jgn ralit tgk smp lupa solat maghrib sudah.....
tp dlm mggu nih, aku ok ar sbb sahabat baik tgh bertandang.....
tp mggu dpn, kena pandai2la kan????
klu tak mau kena pelangkung dgn laki nanti... hehehe.....

drama yg diadaptasi drp novel "Kasih Yang Suci"

Sinopsis

mengisahkan tentang perjalanan hidup NORA ELENA yang dihantui pengalaman pahit akibat dirogol 10 tahun yang lalu. Walaupun sukar untuk melupakan insiden hitam tersebut, kini beliau selesa menjalankan kehidupannya seperti normal dan bakal mengahwini Idham. Namun, keadaan mula berubah setelah bertemu Seth Tan. Idham bercadang untuk membatalkan majlis perkahwinannya dengan Nora Elena setelah menerima satu panggilan misteri yang menceritakan perihal Nora Elena yang bukan lagi seorang perawan.

Lebih mendebarkan, Seth Tan menawarkan dirinya untuk menggantikan tempat Idham di dalam majlis perkahwinan tersebut kerana masa semakin suntuk. Apakah yang akan berlaku kepada Seth Tan, dan siapakah watak di sebalik panggilan misteri tersebut?

pelakon utama Nora Elena.... Siti Saleha dan Aaron Aziz.......
faktor utama nengok sbb boypren aku tuh berlakon.... muahhaaaaa......

nak kuar bekpes nih.... korang dah bekpes lom????
jgn lupa mkn k....
mggu dpn nak start ganti pose plak.....

daaaaa....

30 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita masa muda2 dulu minat baca novel sampai leka, now dah tak de masa la kak

sarah-najwan said...

ambo tok tengok weh citer ni sebab laye cinta melody..

ambo mabuk sinetron..hahaha

ummiaqeef said...

kite x layan novel tp citer kul 7ptg tu mmg kite layan. sume best²..

.::Lynn::. said...

siaran waktu maghrib... encik suami mesti dok pandang2 jam sebab bini dia tak bangun2 solat maghrib... huhuhu

LYAfrina said...

sama...
lya pon layan cerita ni.. mmg sedih.. agknya saper y rape dia?? lya rasa cam y watak lakonan ery putra je...

cheqna said...

dah baca novel dia..
cheqna dok berapa layan citer time2 garib ni...huhuhuhuhu
makan doh kak weh..paso minggu lakang jabat hari ni

Diamilikku said...

bestkan..pelakon dia cun ahhh...macam tak penah tgk tapi mizan kata budak pompuan tu sellau belakon dah...hurmmm...su bajet ery putra yang rogol dia dulu...:)

~izan~ said...

tak pernah tgk lagi hehe..tp adik ada citer jln citernya sebab dia dh baca novel tu hehe...

♥MiZz-siHa♥ said...

ade tgk cite nie...not bad jgk kan..

ieda said...

pompuan yg cantik jelita sebalah pakwee awak tuuu siti saleha yee namee nyeee ???

cunssssssssss akak suke dia berlakon tau :)

mamalieyna said...

i like tooo! tapi baru berkesempatan tgk sekali..hu~ ada je program menyebabkan tak smpt layan TV..hu~ tp solat tu jgn lupa yee..hee~

oooh i like too seth tan itu..ngee..

eB ezrin said...

mama eB dok layan indon jerk... adeiii

munna said...

DAH LAMA TAK LAYAN DRAMA2 NI..ASYIK BEREBUT TV JE DGN KAKAK MEYA

~Siti Hajar~ said...

Sy sllu ikut citer pkl 7 - 8 tu tp citer Nora Elena ni blm sempat lg, nti nk cover tgk dlm tonton.com la..

Sinopsis cam best je, tmbh plk bofpren k.zue blakon yer, msti best, sy suka nau..hehe

Zue AnnaLeeya said...

anje,
akak pon sama anje.. koleksi novel mmg byk sgt... tp skrg nih layan drama2 yg di adaptasi plak...

Zue AnnaLeeya said...

sarah-najwan,
kak zia.. umoh kito pase duo2 tibi... anok daro kito tuh berehi benar kelih cinta melody... tp kito plok kelih nora elena nih kt bilik.. hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

ummiaqeef,
layan gak citer tv3 tuh... tp tgk atas citerla...

Zue AnnaLeeya said...

lynn,
tau xpe... somi akak pon jeling manjang... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

lyafrina,
mmg best kan??? kakzue pon rasa ery putra tuh gak yg rogol dia...

Zue AnnaLeeya said...

cheqna,
ingat kak pon baca doh novel nih... tp nok tgk gop sbb hero citer nih, boypren akak... lalalala....

Zue AnnaLeeya said...

diamilikku,
mmg best kan su... klu dah skali layan, mmg syg plak klu tertinggal kan??? hehhe...
akak pon rasa ery putra tuh yg rogol dia dulu...
su.. pelakon nih mmg pelakon baru... dia byk belakon iklan... tp mmg cun kan???

Zue AnnaLeeya said...

izan,
klu tgk skali mesti melekat nanti... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

mizz siha,
haah... mmg best... akak mmg suker layan drama yg diadaptasi drp novel nih...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
tau xpe... awek cunss tuh belakon dgn boypren saya kak... muahhhaaaa...

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
mmg best kan???? kita layanssss... tp jgn ralit smp tak solat maghrib sudah... klu tak, somi akak pon duk jeling manjang... hehehehe...

sib baik seth tan... bukan setan... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

eb,
sama ar mcm anak dara zue tuh... suke benor layan sinetron.. huhu..

Zue AnnaLeeya said...

munna,
saya pon gitu gak... kita nih yg terpksa ngalah tgk tv kt bilik... huhu...

Zue AnnaLeeya said...

siti hajar,
tgkla jar... best citer dia.. akak suker sgt...

tau xpe... jgn lupa tgk boypren akak belakon yer... best tau... hahahaha...

Nana said...

xsempat lg tgk cite ni
asik lupe je

Zue AnnaLeeya said...

nana,
best tau citer nih
rugi nana tak tengok
he3