SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 June 2011

menang GA kt blog nureen....


Alhamdulillah.... ader gak rzki....
menang GA anniversary yg ke 4 nureen dan somi....
tima kasih buat nureen dan si comel ellesya sebab cabut nama aunty...
mmuahhhhh.....

nak tau pemenang yg lain???? korang klik :


p/s : jap lg dah nak balik dah... nak bersiap2 dan packing brg... ptg nih nak balik umah PIL sbb esok sesudah subuh aku sekeluarga akan bertolak ke gurun, kedah kerana adik ipar kawen.... rombongan satu bas lagik..... doakan kami seme slamat pegi dan balik yer..... aku cuti smp isnin... kita jmpa hari selasa k....  korg gi mana ujung mggu nih???? mesti ramai yg dpt jemputan kawen kan???? slamat berhujung mggu seme.... daaaaa.....


9 comments:

eB ezrin said...

tahniah :)

~izan~ said...

tahniah kak!~

Nana said...

tahniah!

~Siti Hajar~ said...

wah! tahniah k.zue..

rezeki tu..hehe

Kalamhati said...

tahniah zue!!tuoh weh demo..hehe

sha a.s said...

congrats sis! Sha+Cik Suami ke Malacca esok,sempena anniversary yg ptama..heheh..moga semuanya selamat ye..c ya!

mamalieyna said...

tahniah kak...haih eina je tak join3 dh skrg..huu~

[-suziey-] said...

tahniah kak :)

Nana said...

tahniah!