SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

01 August 2011

2nd geder-geder meriah.... @ Taman Gelora..!!

Alhamdulillah..... geder2 @ Taman Gelora meriah sgt2.... wlupon ader yg tak dpt hadir disaat2 akhir.... dgn geng yg 1st geder2 dulu pastuh tambah plak 3 org geng baru, kami tetap meriah dan mulut asyik pot pet pot pet tak berenti berckp jerk.... pastuh masing2 gelak tak hengat.... mmg happening...

kak ieda, kak zia, izan, kak wan dan jaja geng geder2 yg mula2 dulu... dan kali nih makin gempak dgn kehadiran lina, qis balqis dan sorg blogger KL yg kebetulan ikut somi beliau bertugas kt kuantan iaitu yati aka mamyharraz..... wlupon pestaim jmpa tp diaorg nih pon satu kepala jgk.... sbb tuh kami gelak mmg tak hengat..... korang mmg sempoi dan mmg bestttt.... mcm kejap jerk kan jmpa.... nak jmpa lagik dan lagik... hehehe....

masa mula2 smp tuh cuaca mmg dah gelap sket.... hrp2 xdelah ujan lebat kan???? Alhamdulillah, sib baik mmg ujan kejap jerk.... dan kami mmg dah awal2 amik port yg berbumbung.... ekekekek...

jomlah tgk gambo2 dlm camera cap hayam aku nih erk.... sgt jeles biler tgk izan dan kak wan duk usung kamera gedabak tuh.... huhuhu.... owh yer.... dan paling best geder2 kali nih, kitaorg ader cameraman yg pro tau iaitu adik izan... sgt sporting.... sbb tulah  mak2 budak seme nih posing bagai nak rak.... hahahaha.... tp gambo2 tuh seme kt adik izan ler... tak sabo nak tgk... cepat emel dik yer.... hehehehe....


nmpak gelap jerk kan??? masa nih mmg mendung sgguh... risau gak takut ujan ribut.... sib baik tak...

airel yg kepenatan bermain kt playground.... isi myk dulu....

kak ieda : kak zia.... sedapnye makanan seme tuh... lapo nih kak....
kak zia : rilek rilek... kawe pon dok saba nok makke mihun tuh....

izan : kak zia cpt snyum... kakzue amik gamba tuh....
kak zia : hok aloh laaa..... senyum2 kambing dohla... lambatnyo nok makke.... teliur do'oh doh nih ko bihun tuh.....

jgn mare kak zia... gurau senda sket.... ehehehhhhh....
     
agak2nya lina dan qis balqis nih tgh gosip aper yer????

penembak profesional... kak wan sibuk menembak jerk.... yerlah kan kak, bila dah ngap nanti xde masa nak tembak dah... heheheh...

antara juadah pot luck kami.... kenyang dgn pelbagai makanan....

milik siapakah tangan ini?????? hehehehe.....

sesi myerbu makanan plak... hehehe....

gambo tak byk pon... maklumlah sebok berborak dan gelak jerk manjang.... hehehe....

sori erk pose2 tnjuk makanan plak kan???? hehehe... bln pose nih korang balik kol bape??? aku balik kol 4.15pm.... hr nih tak tau nak msk aper utk berbuka... baru hr pertama pose dah buntu nak msk aper.... huhuhu....

15 comments:

Puteri Qis Balqis said...

hahah..gosip2..tanya yang gebu tu milik makcikyang apling gebus la..sempat lagi akak amik gambar tangan..syok..akak nanti email ek pic

atty's said...

lama dah tak gathering..ngn blogger

ieda said...

yehaaaaaaaaaaaaaaa ekekke sukeeeeeeeeeeee

dik lepas nie kita buat layie .. kali nie kita buat utk lepak2 di kopitiam ke .. ekekke mcm2 akak nie kan :))

sha a.s said...

amboi..sakit ati betul bc komen kak ieda atas ni...ehehe

sha balik 5pm....

Gieyana said...

bestnyerr..sure meriah nie..tp jauh sgt, kalau idak leh joint gak nie..:)

LYAfrina said...

sori sgt2 x dpt join..lya keje time ni..lya dh gtau asha..asha xjoin k??? lps ni kena carik tarikh y ngam..trg&ktn cuti... :-(

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hok lapor terus lapor lagi tgk makanang2 tu..adeh sakit perot ku

bes nye jumpe tawan2 blogger..:-)

mamyharraz said...

best sgt dpt berkenalan dgn semua :)

mmg tak sangka ada rezeki nak joint gathering kali ni :)

Nida said...

jeles..jeles... sebab tak dapat ikut serta...

sarah-najwan said...

panda deh demo buat dialog..keh3...asik sebut mihun ajo..sapa loni dok teringat mihun tu..kene blaja buat tu..

apa2 pun..mmg hepening sgt..kecek xbenti puok2 kito..hehe..

mamalieyna said...

wahhhhhh meriahnya kak..happening~

selamat berpuasa..eina balik 4.30 tp en suami 5.00, kena tunggu dia..hu~ takde selera nk mkn..hu~

Kalamhati said...

wakekekeke tertembak jugak diriku yg tgh menembak..adusss!

i balik kul 2 dr skolah..hihihi

pics i nnt ye..ngah edit lagi..huhu

Dee said...

wah..food sedap2 tuh sis..dee balik kul 4.30..sempat jugaklah masak..

Ummi Eisya&Amani said...

bestnya dapat kumpul2 mcm ni..syok tul..

fazilzura said...

nmpak tui le masing2 lapo ye... tang serbu mknan tu masing2 x pandg kamera dh