SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

04 August 2011

Isteri Kapten Singapura, Hidayah Shahril Kutuk Safee Sali & Amirulhadi MONYET.....

mmg bengang..... ader ker dia ckp safee dgn amirulhadi nih monyet...
chaitttt... mmg ckp krg ajar.... mau lempang laju2 itu fomfuan....
hr tuh rzki singapura jer menang.... menang sbb main tipu....
pandai belakon... huhhhh....
lagik satu hrpkn pemain import jerk....
nanti minah nih velagakla sbb nanti laki dia pon bakal di sambar pengarah filem...
maklumlah aktor hebat kt padang.....
yer.... hebat berlakon bkn main bola..... huhhhhh....



seksi jgk fomfuan nih... mulut ko xde insurans eh????

petikan drp Berita Harian

“Saya cukup tersinggung dengan kata-kata isteri Shahril, apa lagi suaminya adalah antara sahabat saya yang turut beraksi di liga Indonesia. Malah Shahril juga meminta jersi saya selepas perlawanan tempoh hari sebagai tanda persahabatan kami, tetapi kenyataan isterinya amat menyinggung perasaan saya.” - Safee Sali

“Buat masa sekarang, kami belum memikirkan untuk sebarang tindakan undang-undang, tetapi cukup sekadar dia memohon maaf dan menyatakan kekesalannya kerana mengeluarkan kenyataan sedemikian serta berjanji untuk tidak mengulanginya pada masa depan" Safee Sali

tgk kenyataan safee tuh... safee dgn laki dia pon berkawan baik... tp bininya mak aihhhh.... langsi nak mam***.... nihla org ckp lebih sudu dari kuah... velagak.... klu akulah, tiada maaf bagimu..... sedap mulut jerk ckp kt org monyet... klu org ckp laki ko tuh monyet, mcm mana???? ape prasaan???  huhhhhh... pose2 nih kasi aku geram jerk.,.... saboooooo....

buat safee, amirulhadi dan seme pemain harimau malaya.... korang seme mmg best... kita kalah bermaruah... xdenya nak main berlakon sakit bagai.... chaiyok chaiyok HARIMAU MALAYA....

sumber Berita Harian

dan dari SINI

12 comments:

misya said...

dasyat la mulut dia

Sidratul Muntaha said...

minah attack blik la kak..
dia kutuk balik gila2.

Nana said...

mcm2 hal
dah menang dah la
kalau kalah ye la nak kutuk pon

Dee said...

kebanyakan singaporean mmg berlagak..tp tak semua..

sha a.s said...

mmg x patut......dorg pn harapkan pemain import je...kalau harapkan locals, hurmmmmmmmmmm..................

zaidah said...

apelah...nampak betul tak profesional...

Diamilikku said...

curlast kak zue...:) ai suka entry akak ni....

sarah-najwan said...

terlajak perahu boleh kita undur
terlajak tulis kat fesbuk..merana diri tau..

nk tulis status kat fesbuk..mmg kena hati2..kene jaga tutur kata dan ayat..

~Siti Hajar~ said...

laser sgt mulut tuh..saman baru tau!

eh! sabar2 kita kan puasa...ekekekek

mamalieyna said...

laser n tak sayang mulut betul kan..kang tak pepasal kena saman kalau tak reti nak mintak maap balik..sape tak marah digelar mcm tu, org takde perasaan je leh buat taktau dgn kenyataan mcm tu..eii..

sabar2x bulan puasa ni..hu~

selamat berbuka kak~

~izan~ said...

semakin panas ni,yg ari tu pun mcm blom reda lagi dah ada kes lain plak..menang pun sbb byk pelakon kan hehe

Lee-Yan-Naa said...

betul..sangat melampau,kita berjiran kot..tak perlula nak bagi statement macam orang tak berapa nak ada akal camtu..hmmm