SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

11 August 2011

Kasih Alia mmg bestttt....

salam....

hari nih dah hari kesebelas kita berpuasa... Alhamdulillah... dan bile setiap kali berbuka, mesti tgk citer kasih alia nih... sukerla citer nih... jalan citer best... tentang kekeluargaan... pelakon pon seme yg pemesla.... sape yg sama jerk mcm aku??? wajib tgk drama nih??? adehhh.... jadik mcm aura nora elena plak nih... mmg xleh klu tak tgk... hehehehe....

menjadi betul sheila rusly tuh jadik mak tiri erk.... jahat sgguh... geram haku tgk.... tp semlm diaorg seme dah beso... irma hasmie sgt cantik sejak bertudung... siyes... sgt cantik.... pastuh ader catriona ross... pon cantik sejak bertudung.... tp bagus kan sheila rusly nih... bg pluang utk pelakon yg bertudung....



dan tak sgka rafidah nih best gak berlakon erk.... dulu masa dia berlakon dgn zizan nin mcm kaku sket... alahh...  dgn mia sara skali tuh... lupa plak tajuk drama aper... huhu... 

dan yg paling aku suker lagu tema drama kasih alia nih.... mmg besttt...  dulu tak tau pon sape nyanyi.... rupa-rupanya rafidah... menyentuh dan menusuk kalbu gitu..... hehehe...

sedap yer suara rafidah nih nyanyi....  tak sgka plak fida nih pandai nyanyi.... tajuk lagu tuh "teriakan kalbu".... puas aku duk google lirik lagu nih tp xde.... kt youtube pon xde yg full version punyer....  adehhh... sape ader lirik lagu nih???? mak nak feeling2 sket nokksss.... hahahahaha....

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

lum ada kesempatan nak nengok kak...time tu anak2 konker tv...channel 613...special agent oso la, mickey mouse clubhouse la...pororo la...kul 8 baru masuk bilik, mau tido...sob sob...

termasuk omaknya sekali...hohoho

cik dah faridah said...

idah tgk kat tonton jer kak zue...x sempat nk negok tv pun taim buka pose...mmg besh citer dia...


perasannyer asik iqram dinzly( qabil) jer berlakon 2 3 menjak ni..seme citer dia ada...

cheqna said...

ouh...cheqna lum layan citer ni..sebabnya layan citer cina kat 708..hahahahaha

eima said...

laki aku plak yg minat cite nih .. time tgh buka jap2 die lari pi tgk cite tu ...hahaha

~izan~ said...

dua2 citer tu dia yg nyanyi kak..yg dulu tu dgn zizan nni epilog syurga cinta dia gak nyanyi lagu tema tu.

comey fida ni..izan suka tgk...

Dee said...

dee pun suka tgk kasih alia..anak2 pun suka..

LYAfrina said...

mmg best citer ni..tgk dr episod 1 lagi... sedih...

Nana said...

baru2 nak layan gak ni..bez juga tgk

misya said...

blum dapat tengok citer tu

~Siti Hajar~ said...

sy pun layan citer kasih Alia nih, dah tu siap ulang kat tonton.com ulang tgk lg..hehe

mmg sedap suara Fida tu, Fida tu sepupu Siti Nurhaliza k.zue, muka pn seiras je kan...comel!

NormaLiza Mah said...

singgah tgk entry.... hmmm dan klik2..
bosan tak tahu nk uat apa.. balas coment kat Fb pun dh bosan.. so layan blog plak ar.. jana pendapatan ...

Cempaka Biru said...

Saya pun suke tengok drama ni kak, pelakon2 nya pun semua "asli" bertudung. Saya pun ada tulis review drama ni. Jemput singgah ke blog sy kak. Siapa yg terlepas, boleh layan kat tonton.com.my. Salam Ramadhan.

http://gadiscempaka.blogspot.com/2011/08/kasih-alia-terbaik.html

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

yup menag best, hubby saya yang tak suka tenok pun leh terbabit sekali nengok