SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

26 August 2011

mood hepi... tak sabo balik kampung.... hehehe...

salam....

mesti seme hr nih mood hepi giler kan??? yerlah... hari nih kan dah last keje...
masing2 tak sabo nak balik kg..... dah terbayang kg halaman terchenta kan????
aku pong.... ehehhhh....

tgk kt status FB pon masing2 dah siap berkemas bagai....
phewwww..... semangat tol balik kg... hehehe....
tp bagus gak kemas awal2 nih....
xdelah tertinggal barang... yer dok???
kang tak pasal2 tertinggal baju raya plak..... nangesla ko kt kg... heheh....

aku satu mende pon tak kemas lagik....
kerepek mepek pon tak smpat nak gi beli lagik....
maybe hr nih kot.... sbb esok aku dah malas nak kuar ke bdr...
mesti jem yg amat.... malas aku nak redah jem....
nak mkn roti sapu jem kang, pose.... hakhakhak....

aku balik kemaman hari ahad....
thn nih aku hepi gilak sbb turn umah mak bapak aku kan????
wlupon jarak umah PIL hanya dlm 20 min perjalanan...
yerlah kawen org dekat kanss??? kan untung... xyah gaduh2... hehe..
tapi turn tetap turn.... kene ikut turn mcm yg dijanjikan...
klu tak mau aku ngamuk nanti.... hahahah....

semlam tepon ma aku, dia ckp thn nih abah nak wat lemang....
pastuh siap amik tempahan lagik.... wahhhh... mesti sonot nih....
dah lama tak bakar lemang beramai2.... mesti riuh rendah kan????
dah lama aku tak mkn lemang yg abah buat....
haishhhh... makin tak sabo nak balik kg....

lgpon thn nih, adik aku yg duk kerteh pon turn balik umak family kami jgk...
tuh yg buat aku lebih hepi..... yerlah, adik badik tak ramai...
klu xde sorg rasa mcm tak lengkap jerk kan....

oklah lorang, pd yg balik kg yg jauh2 tuh, hati2 di jln raya k...
jgn bwk laju2 sgt... lgpon skrg nih klu kt pata timo, ptg jerk mesti ujan..
jalan mesti licin, bahaya....
biar lambat asal slmt.... ingatlah insan2 tersayang yg tgh tggu kt kg tuh....
smoga korang seme slmt smp dan kembali yer....

p/s : tak sabonyer tggu kol 4.30 ptg.... lalalalala....

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

kak, hati2 di jalan raya ye...
jeles, awalnya akak gerak balik kampung...tau la dekat...sob sob...

~izan~ said...

meriah kak nk bkr lemang..terbaek la!~

slmt pulang ke kampung kak..hati2 d jln raya..dekat pun kena hati2 gaks tau

nnt lps raya kt kg,dtg umah izan plak hehe

Salina@IbuAqil said...

Hati2 kak balik kampung speedtrap merata.. Jaga makan tau nanti sakit pewut.. Berpada dlm berbelanja.. Selamat hari raya.. Hehehehehhehe bebel panjang plak.. Bestnya!!!! Turn raya umah sendiri.. Thn ni kita umah InLaw.. ;)

Lina said...

ohhh balik kemaman yer...selamat hari raya...hati2 di perjalanan nanti

eB ezrin said...

salam aidilfitri juga..:)

~Siti Hajar~ said...

blk kggggg ho ho ho blk kgggg...hati riangggg....

bestnyer blk kg, sy blk kg PIL thn ni, mlm raya br btolak..hehe

Nida said...

Apa yang boleh ku katakan ialah..



Aku jelesssssssssssssssssssssssss
nak balik tak cukup tambang..uwaaaaaa

p/s: semoga selamat perjalanan pergi dan balik :)

Ena said...

Selamat Menyambut Aidilfitri buat akak sekeluarga.. Hati2 di mana saja berada ye..

cheqna said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin kak zue