SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 October 2011

salam dan pagi semua...!!!

salam....

ape kabo korang????
masih ader yg ingatkan aku ker???? huhuhu....
lama sgguh blog nih tak berhapdet....
mood tak tau pegi mana... merudum terus....
cuma aktif berpesbuk jerk....
kt blog pon bw sket2, pastu tggal jejak gitu2 jerk.... huhu....
bdn mmg lemau dan lemah semacam jerk.....

spt yg korang dah sedia maklum kt entry nih...
aku tgh alahan gitu kan????
klu pagi2 tuh mmg tak larat sketla...
moning sickness gitu....
tp Alhamdulillah, preggy kali nih tak seteruk preggy kan kakak dulu....
klu preggy kan kakak dulu, mmg lembik.... huhu....

dan alahan kali nih, paling ketara skali, aku xleh bau ayam....
tak kiralah ayam goreng ker, kari atau ape sajer yg berasaskn ayam.....
bkn kata nak makan ayam.....
nak masak ayam xleh.... nak siang ayam pon xleh...
tgk ayam pon, pipi dah kembang semacam....
mulalah, uwekkkkk manjang....
gitulah pembawakan bdk org ckp kan??? mmg pelik2 jerlah.... huhu.....

tima kasih sgt pada korang yg bg ucapan dan mendokan melalui blog dan FB...
wlupon cuma di alam maya, tp aku bertuah punya kwn2 mcm korang....
aku sgt2 hargainya.... terharu tau.... aku syg korang seme....
doakan smoga semenya slmt dan dipermudahkan yer.... Amin...

notajari : pada kwn2 yg masih menantikan ahli baru.... smoga korang sabar yer....
Insyaallah, rzki korang akan dtg jua... sama2 kita doakan yer.....

10 comments:

~izan~ said...

ayam kfc boleh ke tgk kak? hehe

semoga sihat selalu..nnt upload gmbr perot hehe

cheqna said...

ayam????
ouh..cheqna sangat suka..sebab tu gebu macam ayam..hahahaha
kak...cheqna pun menunggu kehadiran oraang baru gok...tunggu laki..boleh gitu???hehehehehe

cik dah faridah said...

masa idah preknen kan fatihah gitu jgk..luga tgk ayam..lg2 kalu ayam mentah nk kerat2 masak...

anak puang jgk kut kak zue...

kakyong said...

salam singgah sini.. kakyong pun baru nak UP berblog semula..

dah brp bulan skrg ni? gud luck ya..

eB ezrin said...

insyaallah :)

ieda said...

alhamdulillah akhirnya tuan tanah x lah muntah2 taip kat blog nie ekekke .. x perdikkk kejap je tuu .. 2-3 bulan layie ok lah nanti ! :)

Lee-Yan-Naa said...

seronoknye nak dapat ahli baru..tahniah kak :D

Kalamhati said...

aloh rugi la takleh tgk ayam..hehe
apapun hok penting zue kena jago kesihatan..kak wan doakan zue n baby sihat2 sokmo..=)

~aSHa~ said...

kak kita sama la..tak leh bau ayam...atau semua yg berasaskan ayam....sy tuk ketiga2 mdm semuanye tak leh bau ayam...

~ yus ~ said...

oo patutlah lama hilang. Ada orang baru nak menyusul, lepas ni 4 jugalah macam saya kan...Tak sabar nak tunggu apa AZ yang ke 4 ni apa namanya...hehe.

Tahniah Zue...

biasalah baru2 ni macam2 alahan, berblog pun jadi malas sikit kan...