SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

14 October 2011

saya sudah renew lesen saya.... hehehe...

salam....

yuppp.... sambung citer semlm yg lupa dan tak ingat lesen mati tuh kan????
pagi semalam terus jer aku pegi renew kt JPJ...
yerlah... dah tau lesen mati terus kecut perut nak bwk kete....
tu pon tawakal jerlah.... tp besenya waktu pagi xde road block kan????
masa tak tau lesen tuh dah mati, slamber badak jer bwk kete.... huhu...

dah merata2 aku bwk.... ke kemaman tuh tosah ckpla....
dah 4 bln lesen mati, jadiknya byk kali jgkla aku bwk kete masa balik kg....
masa raya hr tuh lagilah..... pegi  mana2 jer beraya ....
dgn slambernya bwk kete sbb tak tau lesen dah mati.... hadoiiii....
mmg nyanyuk sgguhla.....



renew sethn jerk.... sbb tgh bln, purse tak brapa nak kembung... hehehe...
xpelah kan... asalkan renew sudah....

motip aku tnjuk lesen nape???? sbb nak tnjuk gambo cun aku 7 thn lepas....
gambo nih kiranya baru abis pantang abg ngah... comei dok???? hahaha...
yerlah klu nak banding skrg, semenya dah kembang.... adehhhh....

aku amik lesen moto tuh thn 2004.... tp lesen kete dah lama, thn 1999.....
masa aku blajo tuh pakai kete nissan sunny tuh tau.... bapok seksa....
dahla kete buruk... nak masuk gear pon mak aihhh.. sekso mak... hahaha...
skrg nih senang.... blajo pakai kete viva dah pon...
lesen moto tuh plak hanya perhiasan sajork... sbbnya laki aku tak bagi bwk moto...
bhya katanya.... haishhhhh.... nak merempit pon xleh.... huhuhu....

notajari : aku half day hr nih.... abg ngah demam... nih pon bwk dia skali kt opis... abg ngah tgh tido tuh.... cian dia... hrp jgnla melarat demamnya... lgpon selasa dpn dah start exam utk akhir thn....

31 comments:

eB ezrin said...

eh amer time la kiter renew ;p

Dee said...

oh..sweetnya time tu ye..hihihi..

ieda said...

alhamdulillah
bikin akak risauuu lah dik ! :)

atty's said...

comeynya zue ..skrg pun comey gak.
nasib takde dpt surat saman ye

misya said...

sya suka nek mto dari keta

~Siti Hajar~ said...

Tahniah k.zue krn telah bjaya renew lesen...hehe

Cian abg ngah demam, td sggh blog k.eida pun dgr nina xsihat, musim kot yer..Hope semuanyer cpt sembuh..

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!!! Pasni buat reminder kat mana2 tarikh taman dia ye sis.. ;) Tahniah sis dah renew lesen.. ;D

Alycia said...

alah kak.. aklau polis tahan cakap la.. alah, xperasan la dah mati.. ehhe

ct rahani said...

amboih kak.. dh lama lesen mati rupanya.. biasa la kak peningkatan usia ni.. sy pun sama.. lesen sy sok mati tp seb baik dh renew siap2 isnin aritu.. tu pun kebetulan kemaskan purse.. kalau idak mau jadik macam akak gak kot.. hehe..

mamamiera said...

sy plak xrenew lesen sy sbb sy mmg xde lesen kete.. hahhahhaaaaa...

MamaYatie said...

nok suke baca kak zue tulis, "bapok seksa" hahaaaa

Zue AnnaLeeya said...

eb,
hehehe... kbtulan la tuh...

Zue AnnaLeeya said...

dee,
oh semestinya... suwit gitu... hahaha...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
ala kak.... sajer gurau2 tuh... hehehe...
syg gak akak kt saya erk...

Zue AnnaLeeya said...

atty,
malu ai kakty... hehehe...
tak malu puji diri sdiri kan??? hahaha...
tulah psl kak... sib baik xleh surat chenta... huhu

Zue AnnaLeeya said...

misya,
akak mmg nak bwk moto.. cpt kan???
tp somi tak kasik... huhu

Zue AnnaLeeya said...

siti hajar,
hahaha.... tenkiu jar....

Alhamdulillah abg ngah dah ok sket...
demam pon tak panas sgt dah...

Zue AnnaLeeya said...

salina,
hehehe.... ntah nape kali nih jer x ingat...
padahal lesen tuh dah bape thn dah...
haishhh... nyanyuk sgguh...

Zue AnnaLeeya said...

alycia,
tulah kan???? tp takut xleh nak ckp, sbb dah ketaq pale lutut... hahaha

Zue AnnaLeeya said...

ct rahani,
akak pon prasan lesen mati sbb duk belek2 purse la..
klu tak konpem akak duk bwk kete dgn lesen mati... huhu

Zue AnnaLeeya said...

mamamiera,
oklah tuh zai... ader pak supir kan???
blh htr amik gi keje... hehehe

Zue AnnaLeeya said...

mamayatie,
bakpe yatie???? skali skala spiking ganung kang??? heheeh...
nih mesti lame dok gune perkataang tuh ork???? hehehe...

Kalamhati said...

gud2..hehe biaso doh tok igt nok renew lesen ni..hihi kak wan rajin smpi sebulan drive lesen mati..huhu

Nida said...

Nida dulu renew 4 tahun terus...tapi bagusnya JPJ akan potong gambar kita dan buat satu je lesen.. so takler dua keping seperti sebelum ni

mamalieyna said...

eina lak renew beriya la sokmo2 pun, tp jrg guna, kalau dl, umah dekat sket ngn opis, ada gak guna lesen merempit..ups..lesen motor tu..hee~ skrg dh umah jauh ni, dua2 kete motor dh tak bawak..alahai...

waa mmg slim akak dl yek..hee..biasalah bila dh jd mak budak ni..hee~

siannye abg ngah..hrp cepat baiknya..

~izan~ said...

izan mati 18hb 10,tapi 2013.dekat2 ni,ada jodoh ni ehehe

eT said...

kita serupa.....hahaha

man said...

pernah alami...

wan nurul hezrina said...

alamak lupalah nak tgk lesen..tah2 dah mati...sb tak naek keta.tunggu husbandjer amek antr

e.l.i.z.@ said...

keno wat reminder kt hp nih

~aSHa~ said...

sy pun tahun 99 amik lesen kete...msa tu lepas spm