SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

31 October 2011

Sharbinee dan Hai O... anak jati Ganu yg jadik sebutan...!!!!

salam.....

demam final Piala Malaysia 2011 tak abis2 lagik kan????
wlupon kita dah tau sape juara utk thn nih....
tahniah utk N9 sbb juara thn nih....
adatla main kan??? ader menang dan ader yg kalah....
bola tuh kan bulat.... mcm2 blh jadi...
dah rzki N9 thn nih.... utk skuad Ganu, cuba lagik thn dpn k....

kecewa???? tipulah klu aku ckp tak kecewa kan????
aku pon hrp piala tuh akan ke Terengganu selepas 10 thn menanti....
apatah lagik aku, somi dan anak2 semangat duk bersorak smp bergegar umah... hehehe....
tp nak wat cmner, xde rzki....
wlu apepon....
PETEH GANU PETEH tetap dihati.... ecehhhhhh.... heheh...



tp yg jadik sebutan skrg adalah dua org anak jati Ganu iaitu Sharbinee dan Hai O....
seme salahkan Sharbinee krn terlepas satu gol yg mudah tuh kan???
tp xleh salahkan dia jerk... dlm keaadaan panik dan getir mcm tuh, seme blh jadik...
lgpon dia takkan sengaja nak lepaskan bola tuh masuk gawang....
mende dah nak jadik.... wlupon geram dan kecewa... tp redha jerla...
lgpon aku rasa masa final hr tuh, Sharbinee pon dah byk slmtkan cubaan bola yg bahaya....
smp dia pon tercedera kan????
sgt tak adil klu nak salahkan Sharbinee jerk.....
masa menang di sanjung2... bila kalah, dicaci maki plak....

dan Hai O plak.... jadik hero N9 mlm tuh....
ader yg suker... dan ader yg tak suker.... sbbnya dia adalah anak jati Ganu...
tp bg aku adatla kan???? dah tugas dia.... 
Hai O pon ader ckp, Ganu tetap dihati.... tp dia terpaksa lupakan semangat kenegerian krn komitmen kpd pasukan yg diwakili skrg... sgt professional kan????
dan Hai O dah buktikan komitmen dia dgn jadik wira N9 mlm tuh....
dan aku tmpang bgga atas kejayaan Hai O sbg anak jati Ganu...

apepon tahniah utk Hobin Jang Hobin....
utk PETEH GANU PETEH.... cuba lagik thn dpn....
lgpon thn nih Ganu dah menang piala FA... jadik terubatla sket kan????


18 comments:

fieda said...

ala..adat la pertandingan kan zue..:)

ieda said...

aah lah kan dik .. dah sah2 dia bermain utk n9 kenalah komited, x kiralah anak jati @ tidak .. adehhh lecehkan org melayu nie tuu pun nak jadi isu ..
yg penting semangat dia tuu :)

cheqna said...

masa menang disanjung dipuji melangit
masa kaloh dikeji...x dop semangat kesukanan langsung...
tobak beci ngan orang2 gini..sungguh pom..adat r..mesti ada hok menang ada hok kaloh...kalu dua2 nak menang piye nak kaloh ork???deme2 tu main habis reng doh...x dop rezeki..redha jela
sekian..dari cheqna yang emo =)

LYAfrina said...

hehe.. btl tu k.zue... xleh slhkan sharbinee.. dia dh main y tbaik.. cer kt y kga gol.. confirm bola mari..kt lak y lri tang lain.. sma mcm kes y daudsu ttanduk gol sendiri dulu... bknnya dia sngaja tnduk.. sme dgn kes sharbinee ni.. mde tu tjdi saat x djangka..

n hi-o lak.. hrp2 thn dpn..msuk la skuad ganu balik.. lg pon dia k n9 pmain pinjaman j kn?? xtau la..kot dia nk kekal kt situ jer

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sedddiiiiiihh sgt! huhuhu.. kuciwa

lizz said...

tahniah gak utk nogori sembilan...memang best tgk bola hari tu nasib tak menyebelahi terengganu...

eB ezrin said...

x der rezki tuh.

Salina@IbuAqil said...

thn dpn bleh cuba lg kan kak.. :D

Zue AnnaLeeya said...

fieda,
yuppp... betul tuh... xde rzki kali ni...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
tulah kak....
dah tugas dia kan????
x kisahla asal mana2 pon...
pelikla manusia nih kan???

Zue AnnaLeeya said...

cheqna,
haishhhh... tok payoh ar emo sgt cheqna...
klu ikutkn kak zue tobak pon nok maroh dgn org gini...
takdok semangat kesukanang sgguh...
manelah bulih nok menang sokmo kang???
pelik2 sgguh....

Zue AnnaLeeya said...

lyafrina,
hrmmmm... manusia nih mcm2 lya....
takyah fanatik sapa gitu lalu kan????
sian ke sharbinee klu seme saloh ke ye....
kira tak dok rzki ganu dahla...
thn dpn try lagik...
dan hrp2 pon hai o akan kembali ke skuad penyu...

Zue AnnaLeeya said...

leily,
seme org keciwa...
tp nak wat cmner... redha jerlah... huhu

Zue AnnaLeeya said...

lizz,
apo nak dikato kan???
dah rzki nogori mlm tuh...

Zue AnnaLeeya said...

eb,
haah... redha jerkla...

Zue AnnaLeeya said...

salina,
yupppp... thn dpn cuba lagik...
takmo sedey2... huhu

~aSHa~ said...

sib baik pahang kalah awal...eheheh tiba2 sebut pahang lak....

hai o tu pernah join hai-O mlm tak? eheheh

Zue AnnaLeeya said...

asha,
hahahaha..... tak taula tuh... kot2 hai o yg mlm tuh dia punyer... ekekeke....