SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

22 November 2011

"Ibu Segala Emas" akhirnya milik HARIMAU

salam...

pagi nih mesti semua org duk citer psl bola semlm jerk kan????
stesen2 radio pon duk citer psl bola jer....
aku blh senyum sorg2 biler pendengar tepon bgtau  mcm2 ragam masa tgk bola semalam...
termasukla aku nih haaaaa.....
semangat lebih kalahkan incik somi.... hahahaha.....
smp somi aku pon sound...
ek elehhh.... klu dulu Abg tgk bola, Yang marah.... skrg nih Yang plak yg lebih...
ekekekekek..... semangat bang... semangat... smp sakit tekak2... heheheh....

tp perlawanan semalam mmg mendebarkan.... mcm nak luruh jantung pon ader....
mmg sengit sgguh kan???? tak snang duduk aku....
pastuh tgk status fb semlm, masing2 status psl bola jer.... meriah.... hehehe...

masa sepakan penalti tuh lagilah cemas giler.... aku smp tutup2 mata dgn tgn dah.... hehe...
pastuh masa sepakan Indonesia yg last tuh kan.... aku siap baca mantera lagik supaya tak gol... pastuh mtk2 la Apek blh tangkap bola tuh.... Alhamdulillah, mmg Apek jadik wira kan, dpt tgkap bola tuh...
korang nak tau mantera ape aku baca??????
okeh, pd sape yg nak amalkan, hafal yer.....

"pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok"

korang ulangla byk kali mcm dlm citer hantu kak limah tuh....
mmg menjadi korang... buktinya sepakan pemain Indon tuh tak gol kan????? hahaha...

okehhhh... sila jgn ikut yer... nnti korang ckp ajaran sesat plak... ekekekk....



apepon tahniah buat team HARIMAU yg ternyata tak gentar dgn sorakan lebih 100 ribu  penyokong indonesia...  HARIMAU telah buatkan Garuda menangis kerana sayapnya patah dibumi sendiri....

SYABAS HARIMAU MUDA.....

MALAYSIA BOLEH!!!!!

notakaki : rasa2nya PM bg cuti tak???? hehehehe.....

berita lanjut dalam MyMetro

8 comments:

Sidratul Muntaha said...

tang penalti tu mmg kecut perut nak mampus dah!!
adei..
tak sesia berjaga malam tadi..
siap cakap dgn org tua:
bah,klu malaysia kalah malam ni...
ibu nak cuti esok!
ahaha!
sengal tak?!

fieda said...

habis sakit satu badan tgk perlawanan ni smlm...hahaha

guane stadium indon syp sunyi pah kita menang smlm...???kalau tak..bkn main lagi owk...yg pasti kt malaysia riuh supe mende...best...

cheqna said...

pucat gigi malam weh....
debo kang

Qhaifa Nur said...

terlalu emosi kita semua malam tadi..
terlalu gembira kita sekarang sebab menang...
tahniah...dapat juga kita ibu segala emas ni..

wan nurul hezrina said...

mmg tido lena taw malam tadi kak=)harimau terus mengaum=)burung helang dah kalah.hahaha

MamaYatie said...

perghhh..mcm nak luruh jantung malam tadi...sib baik takde tekanan darah tinggi..kekeee..tapi kan kak zue, dr sebelum kawen lagi kalo tngk bola mmg saya semangat giler...en somi ni cam takde perasaan jer..tak syok layan bola ngan dia...hahaaaa

eB ezrin said...

TAHNIAH HARIMAU MALAYA ... bangga3 :)

Salina@IbuAqil said...

Tahniah!!!!! Bergegor umah semalam dibuatnya.. ;D