SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

04 April 2012

TQ kak ieda..... mmuahhhhhh....

Assalam....

mood hepi di pg rabu.... hehehe....
perasan tak header baru tuh???? comei kan?????



comei kan?????
header nih kak ieda tlg buatkan....
aku mmg tak reti nak godek nih bagai......
dan lg best sbb kak ieda wat percuma jerk....
yihhaaaa..... sayangla kt akak ketat2.... eheheheh....

aku sajer jerk bgtau kak ieda tlg wat header nih.....
tak sangka plak kak ieda wat betul2.....
haishhhhh.... mmg sonot sgtla...
lenkali blhla akak tlg wat lagik erk....
lgpon nnti mesti nak wat header baru sbb new AZ akan kuar akhir bln ni kan?????
ecececechhhhh...... dah bg betis nak peha plak  kan?????
lebih2 plak..... muka tak malu.... hehehe....
apepon, tenkiu skali lg kak..... syg akak lg...
dan dan jerk sayang sokmo... muaahhaaaa.....

oklah... makyong nak gi tapau makan jap....
hr nih angkut skali abg ngah ke opis sbb abg ngah demam, batuk dan muntah2....
airel baru jerk kebah demam, berjangkit kt abg ngah plak....
 mmg musim skang kan???? lgpon cuaca tak menentu....
klu kt kuantan skrg nih ptg2 jerk mesti ujan..... huhuhu....

8 comments:

Mama Hanim said...

wah cantiknya.. Best tu k.zue, jeles la cmni..

fieda said...

kak ieda buat..pandai kak ieda ni sekarang..

fazilzura said...

uhhuhu i pung dlm proses nak tukor header.. sapo ler yg baik ati nak tlg wat

Fieza79 said...

wahh jeles kita ni tk tuka2 lg pun header...

~aSHa~ said...

lawa header ni...
sha jer bertahun2 guna yg tu..ehehehe


kak ipad kids tu 38 termasuk kos pos

wan nurul hezrina said...

perasaan.mmg nampak klasik toll header n ada nilai yang tak dapat dinyatakan.hehehe

ieda said...

ekeke alhamdulillah zue suke, seyesss akk x pandai sbnrnya, main godey2 je, last2 jadi ekek, haaaa sape layiee nakkkk? roger2 akk ekeke tp x cantikkk lahhh

~Siti Hajar~ said...

Cantik la k.zue, pandai k.ieda bt kan..

btl tu xlama lg kn tukar header la, sbb AZ junior nk ambik tempat jgk..hehe