SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

02 December 2008

Surprise yg tak surprise... hu3...


Smlm mase aku duk tgk tv ngn hubby & anak2, tiba2 ada call.. rupe2nyer si mastura.. dlm ati ni (nape plak mas ni call mlm2?) nilah text aku jwb call tuh...


aku : hello.. assalamualaikum.. nape my dear? (smbil aku gelak2)


mas : k.zu.... esok sy x dtg keje yer...


aku : nape? ade emergency ker?


mas : x lah..


aku : abis nape?


mas : (nada suara rendah jer..) ntahla k.zu.. sy rase dah x blh la...


aku : (nape plak ni.. tibe2 jer..) nape mas? ade problem ker? k.zu dgr lain mcm jer..


mas : x taulh k.zu, kdg2 sdih la bila org x appreciate kite ni... (suara mcm dah nangis)


aku : laaa... nape ni mas? jgnla cmni... k.zu dgr pun sdih tau.. dtgla bsok erk.. nnti cter ngn k.zu nape yer..


mas : x pe la k.zu... sy x dtg kot... sy dah x tahan dah... kcik ati sgt...


aku : sabo la mas... tggula smp akhir thn ker? tggulah goal setting dlu, kite blh gi same2..


mas : biar arr k.zu... lgpun dia pnah ckp ngn sy, dia blh dpt org yg lbih baik dr sy... lgpun epf & socso smp skrg x ptong2 lg.. sy nak tggu smp bile...


aku : k.zu fham, tp klu ye pun, dtgla dlu jmpe k.zu... kite gi mkn2 ker? kn kite dah jnji ari tu nak gi mkn kt planet kari yg mee kari beshh tuh..


mas : x pe ah k.zu.. lain kali erk.. nnti klu sy dtg ktn, kite jmpe la..


aku : nape plak? mas nak blik kg ker?


mas : mmm... sy dah call kakak sruh dtg amik esok..


aku : ye ker? k.zu pun x tau ndk ckp ape lg.. klu mas rase mas dah nekad, t'pulang lah... mane yg baik utk mas... apepun jgn plak lost contact ngn k.zu yer...


mas : mmm...k.zu, sy nak mntk maaf byk2 kat k.zu.. yelah kite duk gurau same2.. mcm2 lah..


aku : yelah... k.zu pon same erk.. pas ni 0-0 k.. dah la mas, jgn sdey2 k.. Tke cre tau... ade mase call la k.zu erk..


mas : ok k.zu... bye.. assalamualaikum...


aku : waalaikummussalam...


nape la mas wat kptusan tibe2 jer... ptg sblum blik keje tu ok jer.. xpe lah... mgkin tu yg t'baik utk mas kn!!!! ape pun mas, k.zu doakn mas success dlm ape jgk mas lakukan...


p/s : ari ni dtg keje, tgk meja mas kosong jer... teringat plak kt mas...

1 comment:

Niza Lisa said...

sy harap sy tak pernah sakitkan hati dia spjg keje ni...
sy faham apa yg dia rasa la kzue...