SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

29 January 2010

Blogger We Care Adik Ammar

aku jln2 kt blog kak heze, pastu kak heze citer pasal anak kwn dia yg ade masalah jantung.. sian tgk adik ammar nih... bila tgk wajah bersih ammar nih, aku terus t'bayang anak2... aku bersyukur anak2 aku semuanya sihat dan takde masalah... tp sedih baca n3 kat blog ibu ammar... klu aku kt tmpat dia pon, aku akan rase benda yg sama... klu nak tau lebih lanjut psal adik ammar nih, korang jengukla kat blog ibu ammar, ASZ.....




comel kan adik ammr nih... dlm umur 2 thn mcm mana la adik ammar tanggung kesakitan ni kan.... umur plak sebaya dgn anak aku jer....


ada cara kita nak tlg adik ammar.. klu kita letakkan banner Blogger We Care nih di blog masing2, secara tak langsung telah menyumbang RM1 untuk adik ammar.... jd, ramai2 la kita tlg adik ammar nih yer... klu nak tau cara lebih lanjut, korang klik sini dan jgn lupa tggal jejak k..
p/s : buat ASZ sekeluarga, smoga lebih tabah... Insyaallah Ammar akan cepat sembuh... Buat Ammar, kuatkan semangat tau... Aunty sentiasa doakan yg terbaik utk Ammar... Take Care..

4 comments:

Asz said...

salam Zue ... jutaan terima kasih krn sudi wat entry khas utk bantu & support Ammar ... moga Zue & family sentiasa dirahmati & dilindungi Allah .. Amin!

Zue AnnaLeeya said...

xpe Asz.. itu jer la cara sy & family nak bantu Ammar.. Smoga Asz tabah dan smoga Ammar cpat smbuh..

Hezesuze said...

smoga rakyat mesia or bloggers perihatin sesama umat....hehe

Zue AnnaLeeya said...

kak heze.. kita tlg apa yg t'mampu... mana tau esok2 hr kita plak kn..