SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

25 March 2010

entry pendek jerrr....

salam semua.....
hari nih aku demam, batuk dan selsema......
hambik kau... 3 in 1 lagik tuhhh....
dari mlm tadi lagi bdn nih menggigil seram sejuk semcm jer...
bkn aku jer.... anak aku Kakak dan Airel pon same gak....
Kakak aku mtk tlg jiran sebelah tgkkan... sib baik ade jiran bulih harap...
Airel plak tggal kt taska jap...
adoilaaa.... musim demam skang nih.....



skang nih aku kt opis.....
wlu pon bdn aku tak larat sgt, tp aku dtg utk setelkan keje aku dulu....
aku tak suka nak nyusahkan org lain nak wat keje aku kan....
pekerja yg baik tak aku nih???? baik kan???? hehehe....
dan lagik tuh nak vangge2 diri sdiri.... ekekeke....

dah setel seme keje nanti, aku nak balikla..... nak pi klinik....
nak try pegi klinik 1 Malaysia tulah....
dekat jer dgn umah......

sory yer klu hr nih aku tak sempat terjah umah korg....
jmpe esok yer.... jgn windu2 aku plak.... hehehe....
tataaaaa......

12 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah seorang pekerja yang rajin & berdedikasik gitu...cayok2 moga cepat sembuh k

LYaFRINA said...

woww...
take care yer,,,
get well soon!!!

**bgus2.. pkerja bgus ni..
perabih lu keje2 tu.. pahtu blh rht...
apa2 pon ubt jgn lupe..

syida said...

bole dpt award pekerja terbaik nih...anyway,take care!

zh-ena said...

cepat2 pergi klinik
sebab skang nie ena dgr yg H1N1 menjalar semula

klu pergi klinik ramai budak2 tgh sakit
cepat2 buat pemeriksaan

mama uzma said...

la kesiannya...
moga cepat sembuh ye...amin

mamamiera said...

yelah... kite pon same kak..
ape pon taking care ye kak..
sian budak2 nnti jangkit pula..

zue @ annaleeya said...

anje,
rajin eh??? he3...

Tima kasey...

zue @ annaleeya said...

lya,
klu takut mkn ubat cmner ha???
dah jd mak budok pon takut lagik ker???

zue @ annaleeya said...

syida,
TQ sggah cni erk...

Alhamdulillah ari ni dah ok sket...

zue @ annaleeya said...

zh-ena,
takut tau dgr H1N1 nih.... tp gi klinik semlm xde mende... cuma batuk dan demam biasa jerk...

anak jiran kene denggi, dah 2 hr duk spital.. takutla...

zue @ annaleeya said...

mama uzma,
Tima kasey yer... hr ni dah ok sket...

zue @ annaleeya said...

mamamiera
tulah zai... nih pon kakak dgn airel dah batuk gak... jgn jgkit satu umah dahla...

tp sian kt airel... batuk smp xleh tido..