SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

01 March 2010

Top Komentar....

wlu pon aku tgh bengang dgn tenet skang.....
sabo... sabo....
tp tgk tajuk ecehhhh...
mcmla blog aku nih glemmmm sgt... hehehe...
takpela... wlu pon tak seglemer mcm blog ceera tuh....
setelah sethn lebih dlm berblogging nih...
aku nak ucapkan tima kaseyyy byk2 pd korang yg sudi tinggal
jejak kt blog aku yg serba kureng nih....
sekurang2nyer aku tau sape yg sudi jengah kt blog aku nih kan....
wlu pon blog aku nih mcm sempoi jerk...
tp aku dpt ramai kwn2....
sonot kan dpt bertukar2 cerita....
meluahkan prasaan yg suka, duka....
jd.... utk sape yg paling byk tinggal jejak kt blog aku pd bln lepas....
aku nak bg cenderahati ckitla....
coz sudi komen utk aku...
bkn adiah gempak pon... sempoi jer...
cenderahati sajorrkkk...
takde adiah kebabooommm pon...
korang jgn pk aku nak bg tv plasma ker... peti ais ker...
jgn harapla.... aku pon kempis jer...
korang doakan aku jd jutawan dulula...
baru aku boleh bg seme tuh... ekekeke....
okeh.. okeh.... melalut plak...
soooo..... yg paling byk komen bln lepas adalah.......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jd, mamalieyna tlg emailkan nama penuh, alamat dan no. tel ke email : annaleeya000408@gmail.com ...... Insyaallah, adiah akan dipos secepat mungkin...

11 comments:

zh-ena said...

tahniah :D

mamalieyna said...

weeeiii kezutannn!! bestnyer...^_^! i love to comment! tmbh semangat berkobar2 nak mengomen ni pasni..hikhik...thanks ya atas penghargaannya..nanti kita email..^_^

TQ!

~aSHa~ said...

tahniah...wah bila nye asha nak ada ong ni....


kak jom kita buat gathering blogger area pantai timur...sy asal pahang tau kakk

zue @ annaleeya said...

zh-ena,
pasni slalula tggal jejak erk... mane tau pasni ena plak dpt.. he3..

zue @ annaleeya said...

mamalieyna,
kezutan gittew... ni pon tetibe jer rase baik hati.. hahaha... xdela, dah lama pk nak bg sebnarnya... nnti rajin2 komen lg yer.. tima kaseyy slalu jengah cni....

zue @ annaleeya said...

asha,
rajin2la skodeng akak pasni... mane tau ade ong.. he3..

nak wat gathering???? boleh tuh.. akak no hal... kene bincang btul2 nih... klu asha btul2 nat buat, email akak & bg no phone yer..

email akak : annaleeya000408@gmail.com

~aSHa~ said...

ok kak sy emel sat lagi

zue @ annaleeya said...

asha...
akak tggu tawww...

Ena said...

salam kak,

thank yer follow blog sy yg x seberape tu..

zue @ annaleeya said...

salam ena,
blog akak pon sempoi gak... kita same folow memfolow okehh... he3..

ummuabdullahsyaakir said...

itu untungnya berblogwalking...eem sbil jln2 smbil kenal2,kn kak