SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 April 2010

aKu JaTuH CinTa LaGi!!!!

owhhhhh..... ape aku nak buat skang????? aku tak blh tipu diri sdiri....
aku benar2 jatuh cinta..... sungguh... tak tipu...
salahkah aku klu aku jatuh cinta lagi????
berdosakah aku?????
aku tak boleh menahan diri aku dari merindui DIA......
tolonglah aku......
aku terlalu rindukan DIA.......

*

*

*

*

*

*


cehhhh... tgk intro mcm ye ye jerk.....
hehehe...... ade sape2 tertipu tak?????? tipah tertipu????
takde yg tertipu eh?????
chaittttt..... gimik ahkak tak menjadi la nih????
huhhh.... tak jadi xpelah... ahkak tak rugi pon... ekekeke.....

aku bkn jatuh cinta kt sape2 pon....
cinta aku tetap satu dan abadi utk En Alias sorg jerk.....
xde sape bulih ganti pon..... dialah segala2nya.....
aku rindu, cinta, sayang cuma utk kamu... En Alias....
chewahhhh..... jiwangla pulop.... jgn ade yg muntah ijo erk.. hehehe....

okeh.... balik pd alam nyata yer kwn2....

betul la korang... best ar citer nih..... balik keje jer terus melekat depan tv...
cmner nak buat nih???? dulu angaukan citer cinta balqis...
skang nih duk giler kt Adamaya plak......
tp suker btul tgk lisa surihani tuh..... welaweiiiii... comel sungguh....
klu ahkak ni peknen, konpem duk tenung muka lisa hari2....
nak ambik sket rupa lisa surihani nih.... hehehe....
tp..... no no no.... ahkak tak peknen yer korang......
akak dah tutup kilang kot.... hahaha.....

huhuhu.... tak sabo nak dating dgn Adamaya  lagi mggu depan....
jom korang, join ahkak dating dgn Adamaya....
tak sabo neh....

4 comments:

Dee said...

tgk sekali sekala je..sbb citer repeating2 ni mcm x thrill..hehehe..yelah dia cedok dr citer i'm not single kan..

zue @ annaleeya said...

dee,
haah dee... citer nih dari i'm not single.. tp suker tgk lisa tuh... comel..

fazilzura said...

ramai jgk suke cite ni yek .. heheh

zue @ annaleeya said...

fazilzura,
bkn suke jerk zura... dah jatuh cinta pon... hehehe...