SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

15 April 2010

MeNu SeMaLaM.......


dah lunch ker????? jemput makan.... hehehe....
nih saje nak tempek menu semalam... SUP TULANG!!!!!!
mabeles tuh.....
En. Alias ntah bape kali tambah nasi.... siap hirup2 kuah sup tuh....
anak-anak pon sama... abg ngah siap ckp... dah lame ummi tak masak best gini... heheh..

yerla... bkn selalu bini En Alias nih nak masak best2 gini...
klu nak makan meriah gini, hari mggu jer rajin masak..... hehehe....
tiba2 semlm kerajinan melanda.. ntah nape ntah.... ekekek....
ader gak lauk lain semlm.... telur dadar dan sayur kobis goreng..... tapi tak snap pic pon....
yg penting kami anak branak kenyang..... buurrrpppp.....  Alhamdulillah..... kenyang!!!!!

daaaaa........

8 comments:

fazilzura said...

FULAWEIII menu yg sentap jiwa.. even baru lunch .. sedap nyeeeeeee

zue @ annaleeya said...

fazilzura,
hehehe.... menu tuh bulih sentap eh???? jom dtg ktn... nanti msk spesel utk zura... ekekeke...

Siti said...

sup tulang...huhu..my favourate. dapat mkn ngan sambal kicap..lagi syok.

mamalieyna said...

huhu...tertelan ayaq liuq dah ni..:P

eina pun suka buat sup tulang, lg berbaloi beli tulang msk kt umah dr mkn siap kt kedai, tak puas+mahai la! ^_^

Nana said...

wah sedapnye!! semalam mak saya masak sup ayam hehe blk keje mkn umah mak je

zue @ annaleeya said...

siti,
semlm wat gak sambal tuh... pedas2 pastuh perah limau nipis... terangkat...

zue @ annaleeya said...

mamalieyna,
okeh eina.. telan ayaq liuq tuh dlu erk.. hehehe...

betul eina.. baik beli jer tulang, pastuh msk kt umah lg puas mkn... klu kt kedai bapokla mahalnyer...

zue @ annaleeya said...

nana,
wahh... untung nana duk kt umah mak... mcm akak nih klu nak mkn mak masak.. sebulan skali la...