SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

27 May 2010

aWaRd LaGi!!!!!

kali nih nak setel utang dari fazilzura pulok.... byk lagi utang belom setel nih... huhuhu!!!!


1- Apa yg bermain difikiran anda sekarang ni??
* ngantuk nih.... dpt tido... beshhhhh tuh....

2- Apakah nama samaran atau panggilan u'all??
* en somi panggil YANG!!!!
* anak2 panggil Ummi ler....
* family dan family PIL panggil kak long....

* kawan2 panggil Zue
* tapi bos ahkak panggil Ana... (dia takmo pggil Zue sbb bunyi mcm zoo negara katanya... ader ker??? sabo jerk la.... huhuhu!!)
* nama alam maya.... Zue AnnaLeeya

3- Berikan 3 orang yg u'all sayang...
* en somi
* anak-anak
* family


4- Panggilan utk siDIA
* Abang....


5- Hadiah yg korang impikan dari seseorang yg istimewa..
* impikan aper yer..... cukupla ape yg ader skang... yg penting kami bahagia...

6- Blog mane yg korang suke visit??
* seme suker.... tapi lagi suke terjah blog yg slalu terjah blog haku... baru adil kan????

7- Tag kan kepada 15org rakan blogger korang..
* tak tau nak tag sape.... rasenye dah ramai yg kene nih.... jadi aku tak nak tag sesape... sape rasa rajin nak buat, silakan....

8 comments:

Hezesuze said...

No 6 tu xbleh blah...camni kene terjah ari2 uols...hakhakhak

zue @ annaleeya said...

hezesuze,
tau xpe... sbb kdg2 kita jer duk terjah org.. tp org tak sudi pon tgk kita.. huhuhu!!!

Diamilikku said...

i termasuk tak dalam list kak zue..hehehhehehe....wink wink...(su dah penah buat..so tak nak buat ehhhhhh.....)

zue @ annaleeya said...

diamilikku,
xpe kali nih selamat... ader lagi tag tuh... akak tag su eh??? heheh!!

El-Zaffril said...

Rajin buat tag... hahahhaha

zue @ annaleeya said...

el-zaffril,
dah nama utang kan??? kenela bayor.. huhu!!

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kiter suka tag ni...simple jer...nak amik leh tak...nape tak tag kiter...la ni tak bz dah leh layan blog

zue @ annaleeya said...

anje,
ambik anje.. akak nih tak tau dah nak tag sape... takut org marah plak tag byk2... heheh...

anje nak ambik, ambik ler... wat tau!!!