SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

15 June 2010

SeLaMaT PaGi SeMua.....


Assalamualaikum....!
selamat pagi semua.....
ahkak rindu banget kt kamu dan kamu....
kamu rindu ahkak tak??????
hahaha....! statement ferahsan.....

semalam tak smpat lgsung nak berentry....
semalam adalah ari yg byk keje sket.... huhuhu!!!!
dan jgk streamyx yg sgt dan sgt mengonggggg.........
sakit ati.......

cuma smpat jenjalan sket jerk ke umah kengkawan...
sori sgt-sgt eh....
jgn majuk dgn ahkak tau...!
ari nih ahkak akan jenjalan umah korang smp korang muak tgk muka ahkak.... hahahah!!!!

ahkak wat keje dulu... pasni lah ahkak jenjalan umah korang...
jgn lupa hidang nasi lemak ker, roti canai ker....
yg penting teh tarik special hokeyyyy....!!!!! hehehe....

daaaaaa.....

10 comments:

Ena said...

huhuhu.. bz.. tak pe kak.. wat kije dulu yeh!.. eehhe

El-Zaffril said...

Selamat pagi ahkak... heheheh

LYaFRINA said...

camatt pagi cikgu..
ada western food utk zue kt blog lya.. pilih la nok makan mde.. hihihii

Fieza79 said...

tak kan muak suka lg ada larr...

fieza pon br ari ni kije baru balek bercuti..pon dh lama tak jenjalan umah kengkawan...hehe..

SyidaMislan said...

hari ni takleh hidang makanan kat akak sbb kita puasa...=)

mama_iris said...

selamat pagi....tp nurul baca entry neh dah nak dekat tengahari dah..hehehe

Zaidah said...

zai pun sempat menjengah zue dah tengahari dah...hehehe

rATu kEBaYA said...

selamat pagi ke tenggahari.. hahahaha.. semalam memang bz pun sebab dah lama bercuti.. hehehe

Ain said...

tengahari baru dapat sampai sini...

jom lunch nak tak?

hehehe....

zue @ annaleeya said...

to all,
sori tak smpat nak bls satu2... ari nih mmg tenet kat cni masalah besar... tensi tol!!! klu bls komen satu2, mmg fengsan la ahkak...

ahkak akan cuba jln2 umah korang eh... tenkiu seme...