SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

06 July 2010

Nape nihhhh????? Sakit Jiwa Tauuuu...!!

aku ingat aku sorg jer ader masalah nih....
gi jln-jln satni, korang pon sama yer...
mmg sakit ati kan...

aduhai blogspot... nape nih????
jgnla gini.... seksa tau para blogger...!!

komen korang seme haku tak tau gi mane..
yang ader komen tuh, nak reply pon tokleh...
pastuh haku nak komen kwn2 pon susah giler...
sakit jiwa tol.....

grrrrrr...... gerammmmmm...!!

10 comments:

mamalieyna said...

takpe kak, esok kuar la komen2 ni..jgn sakit2 jiwa..hikhik.. =P

Dee said...

sabar2..dee pun kena..

LYaFRINA said...

lya pon jiwa udah kacau bilau.. ntoh bila la zue baca komen ni?? ehehehehe

Zaidah said...

kita pun sama...kenapa yerk....

[-suziey-] said...

xpe kak.nnti dh ok bole nmpk sume komen..hehe

El-Zaffril said...

Aku pun tekanan jiwa nie...

Fieza79 said...

tensennn...komen tak kuar...harap2 kuar besok..huhuu

meh sama2 kita pkt2 tensen..hehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ya ya ya...kiter pun sama gak...tak leh nak publish semua komen...geram tahap gaban ni

mamamiera said...

laa tokseh ke komen2 siang td..
zai x tau lak nape ye.. zai online mlm je.. esok okeh lah tu k.zue..

zue @ annaleeya said...

to all,
sori, tak smpat nak reply satu2 eh... tp ari nih korang jgn tensen2 ok... akak pon dah ok ari nih.. tensen yg semlm buang jauh2 k... heheh!!!

sib baik seme komen semlm kuar... jgnla masalah gini lagi .. sakit jiwa jerk...